Visbiežāk uz Metropolitēna operas skatuves kāps spožais mecosoprāns Elīna Garanča, kurai atvēlēta gan Oktaviana loma Riharda Štrausa operā Rožu kavalieris, kas tiek uzvests par godu šīs operas simtgadei kopš pirmā uzveduma Metropolitēnā, gan Šarlotes loma Žila Masnē Vertera jauniestudējumā kopīgi ar slaveno vācu tenoru Jonasu Kaufmanu. Opera Verters ir viens no sešiem nākamās sezonas jauniestudējumiem Ņujorkas operteātrī - no tiem divi ir krievu klasiķu darbi: Pētera Čaikovska Jevgeņijs Oņegins ar Annu Ņetrebko kā Tatjanu, kā arī Aleksandra Borodina Kņazs Igors. Tāpat jauniestudējumi paredzēti Džuzepes Verdi operai Falstafs, J. Štrausa operetei Sikspārnis, bet XXI gadsimtu pārstāvēs 31 gadu vecā amerikāņu komponista Niko Muli opera Divi zēni/Two Boys jauniestudējums, kurā attēlota interneta noziegumu kriminālizmeklēšana.
Jau septembrī Vinčenco Bellīni operā Norma Aleksandrs Antoņenko izpildīs Polliona lomu. Viņš ir arī vienīgais solists, kurš šajā sezonā nedzied Metropolitēnā (A. Antoņenko Ņujorkā līdz šim dziedājis 2009./2010., kā arī 2010./2011. gada sezonā kopumā trijās izrādēs), bet Maija Kovaļevska un Kristīne Opolais pavisam nesen vēl šosezon priecēja operas apmeklētājus Mocarta Figaro Kāzās un Džakomo Pučīni Bezdelīgas iestudējumos. M. Kovaļevskai jaunajā sezonā Dž. Pučīni operā Bohēma uzticēta Mimī loma, kas ir viņas debijas loma Metropolitēna operā 2006. gadā. Savukārt pēc šogad spožās debijas Ņujorkā Pučīni operā Bezdelīga K. Opolais saņēmusi ielūgumu dziedāt Čio-Čio-Sanu šī paša komponista operā Madama Butterfly.
Nākamā sezona Metropolitēna operā iezīmē tā mākslinieciskā vadītāja Džeimsa Levaina atgriešanos pēc ilgstošas slimības. Tāpat zīmīgi, ka repertuārā vairs nav iekļauta grandiozā Riharda Vāgnera Nībelunga gredzena tetraloģija, kuru demonstrēs vēl šosezon aprīlī un maijā. Tas bijis pasaulē dārgākais operas projekts, kurš kopumā izmaksājis 16 miljonus dolāru. Iespējams, jaunā sezona ir mazāk ambicioza, taču daudz krāsaināka un daudzveidīgāka repertuārā - sākot no Hendeļa un Mocarta operām līdz Albana Berga Voicekam, Dmitrija Šostakoviča Degunam un citiem XIX un XX gadsimta operas šedevriem.