«Vēlos nostiprināt savus uzskatus par izglītību, lai, sakņojies šajos uzskatos, varētu piedāvāt perspektīvi labākas alternatīvas Latvijas izglītībai,» ar šādu mērķi Igors vairāk nekā pirms diviem gadiem bija iesaistījies Iespējamajā misijā. Taujāts par skolotāja karjeras sākumu, šodien viņš atbild, ka esot ar biezu ādu - ja arī negācijas bijušas, sajutis tās neesot. «Patiesībā man apzināti nācās kļūt jūtīgākam, lai labāk uztvertu skolēnus un kolēģus. Nācās attīstīt savus emociju lokatorus,» viņš atzīst.
Misijas skolotāja uzdevums, viņaprāt, ir pārmaiņu ienešana savā klasē, nevis visas skolas līmenī. Ja organizācija būs gatava mācīties no šiem piemēriem, tā to darīšot.