Mode ir kas vairāk nekā kolekcijas skate un bildes žurnālos. SHOWstudio rada jaunu «sinerģiju», apvienojot fotogrāfiju, kino, performanci, mūziku, mākslu un tehnoloģijas. N.Naits vienmēr uzskatījis, ka skatītājam jāredz ne tikai gatavs modes produkts, bet viss process, sākot ir ieceri un iedvesmu, turpinot ar idejas attīstību un produkta tapšanu. Vienā no izstādes telpām notiek fotosesijas lielākajiem modes žurnāliem, publika var vērot šo procesu (izstādes atklāšanā N.Naits tur fotografēja supermodeli Natāliju Vodjanovu žurnālam Vogue). «Es gribēju parādīt, cik aizraujoša ir mode - tas, ko es redzēju savām acīm, bija daudz iespaidīgāks nekā tas, ko pēc tam redzēju modes žurnālos,» stāsta fotogrāfs. Kopš 80.gadiem visas fotosesijas, kuras viņš veidojis, tikušas iemūžinātas videoformātā. Izstādē tiek demonstrēti gan šie arhīvu materiāli, gan dažādi projekti, kurus N.Naits realizējis kopā ar modes māksliniekiem Džonu Galjano, Aleksandru Makvīnu un Garetu Pjū. Ekspozīcijas kuratore Klēra Ketrola uzsver: «Šī nav fotogrāfijas izstāde, tā būtu pārāk statiska. Viņš ir atbrīvojis modi no žurnālu lapām un parādījis tās kustību.»
N.Naitu dēvē par digitālās modes pasaules karali. Viņš bija viens no pirmajiem, kuri sāka eksperimentēt ar modes fotogrāfiju digitālo pēcapstrādi. Labs piemērs - Bjorkas albuma Homogenic (1997) vāks, kuru N.Naits veidoja kopā ar A.Makvīnu. N.Naits bija arī Mariannas Feitfulas albuma Kissin' Time (2002) vāka foto autors.
N.Naitu fascinē modes filmu uzņemšana. Izstādē tiek demonstrēta viņa filma Transformeris (2002), kurā Aleksandrs Makvīns pārvērš līgavaini par līgavu, raujot un griežot tērpu uz modeļa ķermeņa. Fotogrāfs uzskata, ka modes filmu autori vai nu cenšas veidot intelektuālu mākslu, vai nu ieslīgst populāru televīzijas raidījumu formātā, tāpēc viņu filmas «neizskatās tikpat eleganti kā žurnāls Vogue». Viņš ir pārliecināts: modes filmā stāstīt stāstu aicināti paši tērpi.
Šā gada oktobrī SHOWstudio nodrošināja Aleksandra Makvīna 2010.gada pavasara-vasaras kolekcijas skates tiešraidi internetā. N.Naits domā, ka viens no modes zīmolu attīstības ceļiem ir dibināt ciešāku kontaktu ar patērētāju bez jebkādiem starpniekiem. Potenciālais pircējs uz datora ekrāna vēros skati un uzreiz varēs iegādāties tērpu vai aksesuāru, kas viņam patīk, - tāda ir nākotne. (Pats A.Makvīns atzīst, ka viņš ir daudz vairāk ieinteresēts demonstrēt savu modes šovu internetā visā pasaulē, nevis tērēt milzīgu naudu reklāmas kampaņām.) Cits variants, kuru min N.Naits, - pārvērst modes skati par ekskluzīvu teatralizētu priekšnesumu un uztvert to par izklaides industrijas sastāvdaļu, kā to dara Džons Galjano.
N.Naits sadarbojas ar jauno popmūzikas zvaigzni un stila ikonu Lēdiju Gāgu: mūziķes cienītāji aicināti iesūtīt savus videoklipus par apokalipses tēmu (sīkāk par noteikumiem lasiet SHOWstudio.com), kas tiks apstrādāti un izmantoti viņas koncertturnejā The Monster Ball Tour. Šie video kļūs par šova noformējuma elementu un turnejas gaitā pastāvīgi tiks papildināti.