«Tas ir ideāls transporta līdzeklis komunālajiem dienestiem, kuri pārvietojas pilsētas teritorijā. Jāņem vērā, ka vide ir viena no pilsētas iedzīvotāju vērtībām, un šādi auto, pretstatā esošajiem, to negatīvi neietekmē,» teic Rīgas pilsētas izpilddirektors Juris Radzevičs. Arī Latvenergo transporta nodrošinājuma direktors Edgars Utāns apliecināja, ka šādi transporta līdzekļi ir ideāli, lai ikdienā brauktu pa iepriekš noteiktu maršrutu, kā tas ir arī Latvenergo, taču atzina, ka privātai lietošanai elektroautomobilis vēl varētu būt pārāk neizdevīgs.
«Mēs nopirkām divas šādas mašīnas, bet, lai gan Rietumeiropā tas sen vairs nav jaunums, mums pieredzes nav. Šīs pirmās ir tāds kā eksperiments - nepieciešams izpētīt, cik atbilstošas tās ir mūsu klimatam un mitrumam. Citur pasaulē arī brauc šāda komplektējuma automašīnas, piemēram, Norvēģijā, Zviedrijā, arī Krievijā - Maskavā,» skaidro E. Utāns. Klusās automašīnas, apmetot loku pa Vecrīgas bruģētajām ieliņām, nekādas braukšanas problēmas neuzrādīja, taču interesenti bija skeptiski par mašīnas izmantošanas iespējām sniegainās ziemās un bedrainās ielās tās zemās šasijas dēļ.
Abas automašīnas patlaban tiek lādētas Latvenergo, izmantojot parasto 220V pieslēgvietu, taču kopš pagājušā gada ikvienam iespējams auto uzlādi veikt arī degvielas uzpildes stacijā Kurši Rīgā, Brīvības ielā. Uzlādes staciju izstrādājis Latvijas uzņēmums Eltus.