Šis ir pirmais būtiskais rezultāts ASV Pirmās lēdijas Mišelas Obamas sāktajai kampaņai Let's Move!. Kampaņas mērķis ir vienas paaudzes laikā novērst bērnu aptaukošanās problēmu Amerikas Savienotajās Valstīs, raksta avīze Washington Post.
Našķu ražotāji sola cirst kalorijas
Coca-Cola, General Mills, Kellogg, Kraft Foods, PepsiCo un citi lielākie pārtikas ražotāji, kas kopumā saražo ap 25% ASV patērēto našķu un dzērienu, šonedēļ solījušies sākt karu pret bērnu aptaukošanos. Viņi apņēmušies līdz 2012. gada beigām samazināt kaloriju skaitu savos ražojumos par vienu triljonu, bet līdz 2015. gada beigām vēl par pusotru triljonu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.