Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Noderīgs tilts starp uzņēmumu un klientu

Sociālie mediji kļuvuši par nozīmīgu biznesa instrumentu uzņēmēju rokās. Aktuāls jautājums gan ir, vai uzņēmēji ir prasmīgi šī instrumenta lietotāji. «Iespēju ir ļoti daudz, tikai jāmāk tās izmantot,» uzsver Interneta mārketinga asociācijas valdes loceklis Egils Boitmanis.

Tuvāk savējiem

Swedbank Latvia sociālos medijus izvēlas, skatoties gan pēc klientu, gan sadarbības partneru, gan viedokļu līderu, gan mediju, gan arī esošo un topošo darbinieku sasniedzamības. Banka sastopama gan Facebook, kur uzņēmumam ir vairāk nekā 21 tūkstotis sekotāju, gan Draugiem.lv ar vairāk nekā 150 000 sekotāju, gan Twitter ar vairāk nekā 18 tūkstošiem sekotāju, gan Instagram. «Sociālie mediji ir specifiska platforma attiecību veidošanai, un tajā jāspēlē pēc kopējiem noteikumiem. Mazāk augstprātības un formalitātes, vairāk draudzīguma un empātijas,» skaidro Swedbank Privātpersonu komunikācijas virziena vadītāja Lolita Stašāne.

Kosmētikas ražotāja SIA Stenders pārstāve Baiba Čipa-Ziemele atklāj: «Esam starptautisks uzņēmums, kurš atrodams 21 pasaules valstī, tāpēc sociālie mediji tiek izvēlēti un izmantoti globāli, bet komunikācija tajos tiek pielāgota aktualitātēm attiecīgajos reģionos.»

Savukārt samērā jaunais oriģinālo latvisko rotu uzņēmums Cita rota galvenokārt dod priekšroku tikai sociālajam portālam Facebook, kur tam ir gandrīz 12 tūkstoši sekotāju.

«Izvēlējāmies Facebook, jo tur ir lielāka iespēja kontaktēties ar ārzemēs dzīvojošiem cilvēkiem. Tas ir būtiski tāpēc, ka mums ir ļoti daudz klientu ārpus Latvijas,» skaidro Cita rota īpašniece Agate Dombrovska.

Vieta sarunai

Sociālie tīkli jau sen mainījuši to funkciju, kāda tā bija pirms pieciem gadiem, jo, «ja kādreiz galvenais bija tur būt, tad tagad uzņēmumam jāsaprot darbības mērķi sociālajos tīklos», uzskata E. Boitmanis un norāda: «Uzņēmumi informē, izklaidē un izglīto savus sekotājus.»

Nesen sociālajos tīklos ļoti izteikta bija uzņēmumu «sevis slavināšana, bet tagad situācija uzlabojusies, un sākusies klientu vēlmju uzklausīšana. Uzņēmēji aptvēruši, ka sociālie mediji nav tikai kanāls, ar kuru nodot informāciju un reklāmu, bet arī vieta, kurā var brīvi runāt ar pircējiem. Katram uzņēmumam jāsaprot, ko viņš pircējam vēlas teikt un ko no pircēja vēlas sagaidīt,» situāciju raksturo mārketinga un pārdošanas vadības eksperte Iveta Liniņa.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?