Reklāmas sauklis ir «SnoreStop notur jūs kopā», un uz to iedvesmojis reāls laulāts pāris - kāds ASV armijas veterāns, kurš apņēmis par sievu musulmanieti. «Mēs atradām visatšķirīgāko pāri un nodomājām: «Ja mēs varam noturēt kopā viņus, mēs varam noturēt kopā ikvienu»,» laikraksts The Wall Street Journal citēja kompānijas pārstāvi Melodiju Devemarku.
Reklāma izsaukusi plašus komentārus sabiedrībā. Kritiķi ironizē, ka sieviete vēlējusies iegūt uzturēšanās atļauju ASV, pārmet islāma reliģijas popularizēšanu un aizrāda, ka šāds pāris ideoloģisko atšķirību dēļ ir neiedomājams.
Nesaudzīgu kritiku kampaņai veltījušas arī militārpersonas un musulmaņi. Kā The Guardian rakstīja kāda islāmticīgā, «kampaņa ir rasistiska un aizvainojoša», turklāt veicinot stereotipisku musulmaņu sieviešu uztveri sabiedrībā.
Tomēr citi ir daudz labvēlīgāki. «Es ceru, ka tas cilvēkiem atvērs acis. Atvainojos, es nerunāju par krākšanu, bet gan par cilvēku bēdīgo stāvokli Tuvajos Austrumos un to, ka lielākā daļa no viņiem nevēlas vardarbību un iznīcību,» rakstīja kāds interneta komentētājs.