Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Par labu Latviju! aktivitātes arī KNAB uzmanības lokā

Atsevišķu biedrību un nodibinājumu aktivitātes ir radījušas jautājumus Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB), kas sekojot tām līdzi un izvērtējot tās, trešdien teica KNAB priekšnieka vietnieks Alvis Vilks. Kā piemēru viņš minēja kustību Par labu Latviju!, kuru iniciēja vairāki uzņēmēji un kuras padomes priekšsēdētājs ir LNT īpašnieks Andrejs Ēķis. Kā vēstīts, ar šo kustību tiek saistīti Aināra Šlesera un Andra Šķēles vārdi.

Kā intervijā LNT raidījumā 900 sekundes teica A. Vilks, ir jautājums, kādi ir kustības finansējuma avoti, tās mērķi, kas notiks tālāk, kad sāksies priekšvēlēšanu aģitācijas periods. «Tie ir acīmredzot jautājumi, kurus turpināsim skatīt,» teica KNAB pārstāvis, tomēr atzina, ka jautājumi pašai biedrībai vēl nav uzdoti, pašlaik tiekot vērtēta informācija.

Lūgts prognozēt, kādā noskaņā paies priekšvēlēšanu laiks un vai gaidāmi kādi jauni risinājumi, A. Vilks atzina, ka reklāmas kompānijas ir ļoti novatoriskas šajā ziņā un varētu būt kādas atsevišķas nianses, tomēr, viņaprāt, īpaši nekas nemainīsies, jo partiju tēriņu griesti ir ļoti augsti. Viņš nesaskatot no partiju viedokļa īpašu nepieciešamību izdomāt kaut ko, lai maskētu pārkāpumus vai pārkāptu tēriņu griestus. Līdz šim redzams, ka tiekot izmantotas tās pašas metodes, kas pirms iepriekšējām pašvaldību vēlēšanām un iepriekšējām Saeimas vēlēšanām. «Metodes kļūst pamazām rafinētākas, un, lai gan oficiālais periods ir 120 dienas, droši varam teikt, ka priekšvēlēšanu kampaņa ir sākusies,» atzina A. Vilks. Viņš gan arī piebilda, ka likuma norma ir abstrakta un formāla - pašlaik likumdevējs pateicis, ka šis periods ir 120 dienas, un tad arī tiek vērtētas trešo personu un partiju aktivitātes.

Runājot par slēpto aģitāciju, KNAB pārstāvis pauda viedokli, ka nekādas jaunas metodes tās uzraugi neizmantos. Arī līdz šim tikusi pievērsta uzmanība reklāmai jeb, precīzāk, informācijai, kas nav tikusi apzīmēta kā reklāma, bet kas ir ļoti par labu vienam vai otram politiskajam spēkam. A. Vilks norādīja, ka jebkurai personai ir iespēja izvietot politisko reklāmu līdz noteiktam slieksnim, proti, 2700 latiem, un, viņaprāt, tā ir ļoti liela naudas summa, par kuru cilvēks var diezgan brīvi gan televīzijā, gan radio izteikt savu viedokli.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?