PLL klipā izmantots Patrika Vatsona un Cinematic Orchestra skaņdarbs To Build a Home. «Jebkurš muzikants pat ar minimālu izglītību var dzirdēt, ka akordu secība ir tieši tāda pati kā oriģinālajā reklāmā. Pat tonalitāte ir vienāda. Vienīgā atšķirība, ka nav izmantota balss un ieraksts veikts uz lēta zemas kvalitātes sintezatora vājā studijā, jo skaņa ir slikta,» norādīja Z. Liepiņš. «PLL varēja pasūtīt mūziku kādam latviešu komponistam, nevis paņemt gatavu ideju no citas reklāmas,» uzskata komponists.
Pēc kompānijas Intrigue Music (tā pārstāv P. Vilsonu) pieprasījuma PLL klips izņemts no populārās interneta vietnes YouTube. Uz jautājumu, kāpēc tika izmantota mūzika bez saskaņošanas, portālam db.lv Ē. Stendzenieks sacīja: «Tika panākta vienošanās ar Intrigue Music pārstāvi, kurš vēlāk izrādījās viltvārdis un nav kompānijas pārstāvis, tāpēc šobrīd šis pārpratums tiek risināts un jauna vienošanās tiks panākta tuvāko nedēļu laikā.» Dienai Ē. Stendzenieks atzina, ka neko nevēlas komentēt, kamēr netikšot skaidrībā, kas īsti noticis.
PLL reklāmai tiek pārmesta arī vizuālā līdzība ar Chivas reklāmu, lai gan tā nav uzkrītoša. Ē.Stendzenieks norādīja, ka vienīgā līdzība esot tā, ka abās reklāmās redzami cilvēki. Viņš par pilnīgiem murgiem nosauca arī apvainojumus, ka PLL logotips atgādina 1902. gadā dibināta lieveikalu tīkla Target logotipu, jo emblēma ņemta no Latvijas aviācijas vēstures - šādas apaļas emblēmas tikušas zīmētas uz lidmašīnu astes. Lai izmantotu mūziku reklāmā, jāsaņem mūzikas autora atļauja, paskaidroja autortiesību aģentūras AKKA/LAA pārstāve Agnese Kārse. Ja strīds nonāk līdz tiesai, iespējams saņemt ekspertu vērtējumu.