Par maz ceļa zīmju
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Guntars Pulss
Autožurnālists
Dienvidu tilts prasa katram
autovadītājam izstrādāt savus braukšanas ieradumus, neļauj lēni
ripot un grozīt galvu, vienlaikus ar pirkstu velkot līdzi kartē, tā
meklējot pareizo nobrauktuvi. Starp citu, līdzīgi tas ir arī uz
pārējiem Rīgas tiltiem. Domāju, nevienam autovadītājam nenāktu par
ļaunu, ja, piemēram, Maskavas ielā pirms šī tilta uzbrauktuvēm vēl
papildus uzstādītu ceļa zīmes, kas autovadītājiem liktu laikus
iekārtoties viņiem vajadzīgajā joslā, lai turpinātu iecerēto
maršrutu. Tagad izvēle jāizdara pēdējā brīdī, turklāt jāuzmanās no
tramvaja un līdzās braucošajiem auto.
Bez nosaukuma
Ojārs Vētra
Autožurnālists
Dienvidu tilts ar nolūku būvēts
tā, lai spētu uzņemt lielu transporta plūsmu, tādēļ no
autovadītājiem prasa paaugstinātu uzmanību un precizitāti manevros,
kā arī pareizi izvēlētu braukšanas ātrumu. Piemēram, sešpadsmit
kilometru garais Ēresunda tilts, kas savieno Zviedriju un Dāniju,
arī nebūt nav pārslogots ar ceļa zīmēm. Tiesa, tuvojoties
Kopenhāgenas lidostai, ceļa zīmju ir tik daudz, ka tās sāk ņirbēt
gar acīm. Nedaudz mazāk to ir Zviedrijas pusē pie Malmes, taču arī
tur svešiniekam nav iespēju apmaldīties. Tikmēr Dienvidu tilta
viaduktos un nobrauktuvēs trūkst nepieciešamo ceļa zīmju.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri