Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Par santīmu labāk

Aldis Bite

Situācija Vienības un Kārļa Ulmaņa gatves krustojumā pēc rekonstrukcijas un modernu luksoforu uzstādīšanas, protams, uzlabojusies, salīdzinot ar to, kā bija līdz 2010. gada vasarai, taču problēma nav izskausta.

Jāatgādina - lai maksimāli izvairītos no situācijas, kad kreisie pagriezieni tiek veikti pie dzeltenā vai sarkanā gaismas signāla, notika satiksmes organizācijas maiņa. No Jūrmalas puses pa K. Ulmaņa gatvi braucošajiem tika aizliegta kreisā pagrieziena izdarīšana no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi.

Tomēr joprojām daudzus jelgavniekus kaitina minētais krustojums, jo viņu pilsētā jau kādu laiku darbojas inteliģentā kustības vadības sistēma, kas nozīmē, ka automātiski atkarībā no satiksmes intensitātes tiek pagarināts vai saīsināts zaļās gaismas signāla ilgums. Būtu noderīgi, ja ko līdzīgu ieviestu šajā krustojumā, kas jau ilgstoši ir viens no paaugstinātas bīstamības galvaspilsētas satiksmes objektiem.

Lasītājs Ēriks no Jelgavas ierosina «šajā krustojumā ieviest inteliģento satiksmes regulēšanas sistēmu, kas pēc vajadzības paildzinātu laiku kreisā pagrieziena veikšanai. Saprotu, ka pagriezties pa divām joslām no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi neļauj šīs maģistrālās ielas brauktuves šaurība, bet varbūt šis varētu būt daļējs kompromiss».

Acīmredzot amatpersonas gaida, ka satiksmes situācija vismaz daļēji atrisināsies pēc oktobrī paredzētās Dienvidu tilta trešās kārtas nodošanas ekspluatācijā. Būvniecības gaitā tiks izbūvēta jauna automaģistrāle - Jāņa Čakstes gatve ar divām brauktuvēm, sadalošo joslu un bremzēšanas joslu, gatves garums būs 1,6 kilometri, platums 26 metri. Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums tiks izbūvēts divos līmeņos - Bauskas iela ar diviem rotācijas apļiem - augšējā līmenī, Jāņa Čakstes gatve - tunelī zem Bauskas ielas. Tam būs pieci pārvadi ar 18 balstiem, velosipēdu ceļš un gājēju tunelis. 17 240 684 latus vērtā Dienvidu tilta trešā kārta, ko plānots pabeigt šī gada 31. oktobrī, varētu atrisināt Baložu iedzīvotāju, ķekaviešu, iecavnieku un baušķenieku ērtu nokļūšanu mājās pēc darba. Jelgavniekiem sarežģītāk, jo no Ķekavas rotācijas apļa līdz Jelgavas šosejas viņiem jābrauc pa Rīgas apvedceļu vai jau Baložos jādodas cauri dārziņu kooperatīviem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Bez nosaukuma

Luksoforus varētu saskaņot

Bez nosaukuma

Juris Karlinskis
Portāla jelgavniekiem.lv direktors
Šo krustojumu izbraucu vismaz divreiz dienā. Tā caurlaides spēja būtiski uzlabotos, ja sinhronizētu luksoforu gaismas ar netālu esošo K. Ulmaņa gatves un Vaiņodes ielas krustojumu. Tomēr man radies jautājums, kāpēc šajā krustojumā nevar ieviest inteliģento satiksmes vadības sistēmu, kas veiksmīgi darbojas Jelgavā. Varbūt vajag paļauties uz autovadītāju veselo saprātu, ceļu satiksmes noteikumu zināšanām, kā arī pašsaglabāšanās instinktu, atļaujot kreiso pagriezienu no K. Ulmaņa gatves uz Vienības gatvi uzreiz divās satiksmes joslās. Tad stresa nebūtu vairāk kā patlaban.

Bez nosaukuma

Ineta Laiviņa
AutoBild Latvija mārketinga vadītāja
Es ikdienā apzināti izvairos no Vienības gatves un Kārļa Ulmaņa gatves krustojuma, to apbraucot caur Ziepniekkalnu. Tagad, kopš Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā ir uzstādīti luksofori, izbraukšana uz Jelgavas šoseju manā izvēlētajā maršrutā notiek ātri, bez stresa. Man pietiek ar to nervozēšanu, ko, jau braucot pa Rīgas-Jelgavas ceļu, man uzdzen vesels bars agresīvu braucēju. Kā jau minēju, Vienības un K. Ulmaņa gatves krustojumā nerādīšos līdz brīdim, kad šī krustojuma izbraukšana kļūs vienkāršāka un mierīgāka, bez signāltaurēm un lamāšanās.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?