Seriāla režisore Inta Gorodecka uzskata, ka pārbaudīt vajag, ja reiz radušās aizdomas, bet pati nesaredz neko nosodāmu: «Ko mēs saucam par reklāmu? Ja es dzeru pienu, es taču neaizgriežu etiķeti tā, lai neviens neredz. Ja otram sāp galva, es iesaku ibumetīnu, nevis abstraktas zāles. Būtu nenormāli, ja seriāla varoņi nekam neatcerētos nosaukumus.» Režisore atzīst, ka TV3 par šo produktu pieminēšanu saņem naudu, taču līguma nosacījumi viņai nav zināmi. «TV3 vienojas ar reklāmdevēju, un es domāju, kā to iekļaut scenārijā. Iespējams, ka pēdējā laikā šādas ainas bija pārāk blīvi,» pieļauj I. Gorodecka. S. Kārītis iepriekš norādīja, ka produktu izvietošana ir atļauta, taču to uzkrītoša pieminēšana - nē.
TV3 līdz NRTVP lēmuma saņemšanai komentārus nesniegs, norādīja TV3 pārstāve Marta Zandersone. Iepriekš TV3 norādīja, ka par seriāla saturu atbild scenāristi, atsakoties atbildēt, kādi ir nosacījumi, lai kāda prece vai produkts tiktu pieminēti seriāla varoņu dialogos. Viens no uzņēmumiem, kura pakalpojumus bieži apspriež Milda, Zenta un citi seriāla varoņi, ir apdrošināšanas a/s Seesam Latvia. Uzņēmuma mārketinga un sabiedrisko attiecību direktore Dace Gertnere uzskata, ka tā nav tieša reklāma un vajadzētu ļaut to darīt arī turpmāk: «Ar reklāmām ir grūti paskaidrot, kāpēc apdrošināt īpašumu ir izdevīgi, bet, integrējot seriālā, tas ir ļoti labs veids, kā sniegt informāciju. Turklāt neviens nesaka - pērciet polisi vai skatieties mājaslapu. Saka - ir tāds pakalpojums, ir tāda mājaslapa, bet tā nav standarta reklāma, kur saka - pērciet to un to.»