Pārksitijas posma sacensības divu iemeslu dēļ tika gaidītas ar sakāpinātu interesi. Pirmkārt, gribējās uzzināt, cik augstu pēc pirmajā posmā Kalgari piešķirtās diskvalifikācijas par svara pārsniegšanu spēs uzrāpties Melbārža četrinieka ekipāža. Otrkārt, posmam papildu piparus piebēra izmaiņas ekipāžu sastāvos. Latvijas izlases galvenais treneris Sandis Prūsis izlēma izjaukt ilgāku laiku kopā startējušo Melbārža četrinieku. Pēdējās pozīcijas stūmējs Intars Dambis pārcēlās uz Ķibermaņa četrinieku, pretējā virzienā ceļoja Jānis Strenga.
Četrinieku sacensībās pamatīgi sniga, kas mūsējiem neko labu nesolīja. Šādos laikapstākļos, braucot pēdējiem pa piesnigušu trasi, ir gaužām sarežģīti pietuvināties līderiem, tomēr Melbārdis ar līdzbraucējiem startā bija ātrākie (4,80 sekunžu), bet finišā sestie, tikai 0,10 sekundes atpaliekot no līderu trijotnes, kuriem pēc pirmā brauciena bija vienāds laiks. Otrajā braucienā bija dažas kļūdas trases augšdaļā, tāpēc summā vieta tūlīt aiz labāko trijnieka. Oskara Ķibermaņa ekipāža otrajā braucienā uzrādīja trešo labāko rezultātu un no astotās vietas pacēlās uz sesto. Lielisks sasniegums, ņemot vērā, ka Ķibermanis pirmo reizi brauca šajā trasē.
«Pārksitijā «mazais» Oskars apliecināja, ka viņam ir dzelzs nervi,» Dienai pēc sacensībām jauno pilotu par psiholoģisko noturību uzteica Prūsis. «Viņš vēl sevi parādīs,» solīja treneris, tomēr Soču olimpisko spēļu kontekstā neieteica būvēt sapņu pilis, jo Ķibermanis tomēr esot vēl ļoti jauns. Melbārža ekipāžu esot motivējusi nokļūšana pēdējā pozīcijā. «Nebija jau vairs kur atkāpties, tāpēc šāda situācija visu ekipāžu ļoti labi sapurināja. Arī izmaiņas sastāvā kalpoja par papildu stimulu noskaņoties mačiem abām ekipāžām. Lai arī nākamajā posmā Leikplesidā Melbārdim būs jau augstāka - 17. - starta vieta, izcīnīt augstu vietu tur būs grūtāk. Pirmo starta grupu Melbārža ekipāža varētu atgūt pēc viena vai diviem aizvadītiem posmiem Eiropā,» prognozē Prūsis.