Vēl pāris stundu pēc uzvaras Maskalāns bija samulsis. Viņu var saprast. Iepriekš augstākā izcīnītā vieta PK posmu sacensībās bija piektā. Pirmo reizi Maskalāna pilotētais četrinieks piektais bija 2008. gadā Altenbergā, otro reizi - iepriekšējā posma sacensībās Vinterbergā. «Uz šo panākumu mērķtiecīgi gājām. Šāgada Pasaules kausa izcīņas pirmajā startā bijām desmitie, tad piektie un tagad pirmie. Var arī teikt, ka mums visas zvaigznes sakrita. Paveicās arī ar izlozi, ka startējām septītie. Pirmajā braucienā galvenais uzdevums bija pārāk tālu neatlaist galvenos konkurentus. Droši vien tehnika arī bija laba. Ja reiz uzvarējām un uzstādījām trases rekordu, savādāk nevajadzētu būt.»
Pirmajā braucienā Maskalāna četrinieks uzrādīja ceturto ātrāko laiku, no līdera šveicieša Beāta Hefti atpaliekot 0,18 sekundes. Otrajā braucienā zaudēto par mata tiesu izdevās atgūt. Divu braucienu summā Maskalāna kvartets bija ātrāks par 0,02 sekundēm. Ekipāžas stūmēji tik tiešām ir pelnījuši uzslavu. Pirmajā startā varenā Hefti ekipāža tika apsteigta par 0,01 sekundi, otrajā startā - abām ekipāžām vienāds laiks.
Nepaveicās Oskara Melbārža pilotētajai Latvijas otrajai ekipāžai. Vienas slieces temperatūra pārsniedza pieļaujamo normu, un ekipāžu diskvalificēja.
Divnieku sacensībās Melbārdis un Intars Dambis ar izcīnīto devīto vietu pirmo reizi iespraucās spēcīgāko desmitniekā. Maskalānam ar Daumantu Dreiškenu - 17. vieta. Jāņem gan vērā, ka Melbārža ekipāža pirmajā braucienā startēja pašās beigās un izmantoja Sanktmoricas trases īpatnību, ka vēlāk startējošajiem slīd labāk.
«Centīsimies atkārtot sasniegto,» Maskalāns pa ceļam uz nākamo sacensību vietu Itālijas trasē Čezānā pauda apņēmību neatdot iekarotās pozīcijas četrinieku konkurencē.