Ir dažādas versijas - negadījumā var būt vainojams gan cilvēciskais faktors, gan tehniskas problēmas, rezumēja I. Gaveika un piebilda, ka priekšā vēl ilgs darbs, lai nāktu pie galīgā slēdziena, jātiekas ar visiem aculieciniekiem un jāuzklausa viņu versijas par notikušo, kā arī jāizvērtē, cik šie novērojumi var būt objektīvi un patiesībai atbilstoši. «Katrs notikušo ir redzējis citādi,» atstāstīja Gaveika. Piemēram, viens cilvēks pirms lidmašīnas nokrišanas esot dzirdējis tās dzinēju rūcam, bet cits to nav dzirdējis. TNGIIB direktors uzsvēra, ka šādām nelielām lidmašīnām dzinējs mēdz būt kluss kā bitīte, turklāt motora dzirdamība uz zemes esot atkarīga no vēja virziena, kas var būt arī mainīgs, tādējādi radot skatītājam no malas maldinošu priekšstatu par gaisā notiekošo.
Mazā sporta lidmašīna Savage avarēja sestdien plkst. 16.03 kukurūzas laukā pie Turaidas, vertikāli ietriecoties zemē. Abi lidmašīnā esošie vīrieši gāja bojā. Lidmašīnu pilotēja pazīstamais uzņēmējs Gundars Vectirāns, bet pasažiera krēslā sēdēja aktīva dzīvesveida cienītājs uzņēmējs Juris Sirmais, liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.
1968. gadā dzimušais Vectirāns bija Toyota un Lexus automašīnu oficiālā pārstāvja Latvijā Amserv Motors līdzīpašnieks. Savukārt 1978. gadā dzimušā Sirmā hobijs bija skriešana, viņš ar labām sekmēm piedalījās dažādos vidējo un garo distanču skrējienos.
LETA