Apstiprinot, ka sociālā noslāņošanās nav sveša arī autobiznesam, eksotisko un luksusauto ražotāji gluži kā sarunājuši startēja ar vērienīgām pirmizrādēm. Bentley Mulsanne, _Rolls-Royce Ghost_, Lamborghini Reventon Roadster, _Ferrari Italia_ - šie nosaukumi kūst uz mēles kā saldējums. Tikai kāds no tā labums ierindas autobraucējam, kam šī autobūves šeherezāde ir kā 1001 nakts pasaka? Ne visi ūberauto jūtas tikpat komfortabli kā _Aston Martin Rapide_ vai _Porsche Panamera_. Kad bija rimusi pirmā sajūsma par autošova primadonnu, «kaijas spārnu» torpēdu Mercedes SLS AMG, kompānijas boss Dīters Cetše atzinās, ka apsverot iespēju likvidēt karalisko _Maybach_, jo elitāru automobiļu pircēju vēlmes esot mainījušās.
Pilna sauja džipu
Tiem, kas nepumpē naftu un nepārdod savu banku valstij par diviem latiem, vēlmes ir iepriekšējās - pēc iespējas vairāk auto par to pašu naudu. Pat apsēstība ar CO2 izmešu apcirpšanu nav izskaudusi 4x4 klasi, un Frankfurtē salasījās pilna sauja jaunu džipu modeļu - Toyota Land Cruiser, Kia Sorento un Hyundai ix35. Pēdējam pievienojās uzlabots Santa Fe un mazā SUV prototips ix-metro, kas apliecina Hyundai nodomus šajā segmentā. Pie jauna dīzeļa ticis Suzuki SX4, bet Mazda CX-7 pagaršos smago degvielu pirmo reizi mūžā, un pie vieglajiem apvidniekiem var pieskaitīt arī jauno Subaru Outback un BMW X1, kam gan nācās dalīties uzmanībā ar 5.sērijas GT. Dīvaini, taču, izņemot Citroen DS3, Vācijā nebija spēcīgu jaunumu mazo auto klasē.