Spēli caurstrāvo Japānas aura labākajās Capcom un Nintendo tradīcijās, taču par projekta sižetu runāt grūti, jo tas ir samērā banāls un neoriģināls. Gan notikumu virkne, gan galvenie varoņi, gan pasaules iekarošanas idejas ir jau kaut kur redzētas. Spēlei pietrūkst liktenīgo izvēļu, dialogu un pārsteiguma momentu. Tomēr viss minētais netraucē baudīt gaumīgi noformētus un ļoti dinamiskus piedzīvojumus.
Darbības pamatā ir veikla operēšana ar taustiņiem, lai efektīvi izmantotu varoņa plašo paņēmienu klāstu. Tādēļ ātri sapratīsiet, ka datoram vēlams pievienot spēļu kontrolieri. Bionic Commando piedāvā vairākus papildu uzdevumus, kas tieši neietekmē spēles progresu, bet sniedz priekšrocības.
Lai gan spēles trumpis ir grafiskās tehnoloģijas, ātrdarbība ir optimizēta atbilstoši noformējumam un efektiem. Šis ir viens no retajiem gadījumiem, kurā skaņas pavadījums ir ļoti atbilstošs un pat pacilājošs. Par pirmo iespaidu parūpēsies unikālā izvēlne, kas pārsteigs pat pieredzes bagātus spēlētājus.
Jaunais Bionic Commando iepriecinās arī daudzspēlētaju režīma cienītājus, kuri varēs mēroties spēkiem gan lokālajā tīklā (LAN), gan tiešsaistē. Šī režīma daudzveidība ir maza, taču piedāvātais noteikti piesaistīs uzmanību. Tā kā viena no spēles idejām ir efektīvi izmantot satvēriena āķi, šādas kaujas būs tīkamas arī Quake, UT un citu projektu cienītājiem. Var prognozēt, ka daudzspēlētāju režīmi kļūs populāri internetā un arī datorspēļu čempionātos.
Projektam mazliet pietrūkst sižetiskā vēriena un darbības plašuma, taču izcilais vizuālais noformējums un dinamiskie daudzspēlētāju režīmi ierindo Bionic Commando trešās personas action žanra pārstāvju augšgalā. Šis noteikti ir vērtīgs ieguldījums virtuālajā izklaidē.