«Tehniskā problēma radās mūsu sistēmā, cenšamies analizēt cēloņus un pēc iespējas ātrāk problēmu novērst,» saka K. Jakubovska, pieļaujot, ka «automātiskā rezervācijas atcelšana aizkavējusies jau kopš pagājušās nedēļas ar norēķinu kartēm veiktajiem darījumiem.» Gadījumā, ja bankas klientam rodas neskaidrības par bankas konta stāvokli vai norēķiniem, bankas pārstāve iesaka vērsties bankas filiālē, sūtīt vēstuli bankai ar internetbankas sistēmas starpniecību vai zvanīt uz bankas informatīvo tālruni.
Rodoties neskaidrībām, ieteic vērsties bankā
Uztraukumam nav nekāda pamata, komentējot neskaidrības par sava
bankas konta patieso stāvokli, kas vakar no rīta pārņēma vairākus
Swedbank klientus, izklāsta Swedbank pārstāve
Kristīne Jakubovska. Neizpratne par situāciju bankas kontā bankas
klientus piemeklēja, jo tehnisku iemeslu dēļ vairākiem norēķinu
karšu darījumiem aizkavējās automātiskā rezervācijas atcelšana un
par darījumu noņemtā summa uzrādījās vienlaikus arī kā joprojām
rezervēta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.