Žurnāla Lietišķā Diena atbalstītās spēka, prāta un sadarbības sacensības šogad notika trešo gadu pēc kārtas, lai uzņēmējiem būtu iespēja pārbaudīt savas spējas un veidot kontaktus neformālā gaisotnē. Šoreiz tās notika Engures, Apšuciema un Tukuma apkaimē un tajās iesaistījās 25 Latvijas uzņēmumu komandas. Divas dienas sacensību dalībnieki orientējās, tirgojās, veica sociālo darbu, filmēja reklāmas klipus, izstaigāja mežu pilnmēness naktī, airēja un peldēja, svēra arbūzus, spēlēja dambreti un veica citus organizatoru izdomātus uzdevumus.
Sacensību mērķis bija radīt Latvijas leģendu. Pirmajā sacensību posmā dalībnieki, atzīmējoties kontrolpunktos, izzināja tirgu. Otrajā - vāca ražošanā svarīgus resursus un mainīja tos pret citu komandu resursiem. Vēlāk notika tāda reklāmas produkta filmēšana, kas, pēc komandu domām, varētu kļūt par Latvijas Nokia un izvilkt valsti no krīzes, piemēram, Līgo svētku franšīze, lietus mākoņu eksports, pelēkie zirņi ar speķi Yohaidī. Naktī komandām vēl bija jāorientējas birokrātijas labirintos jeb Plieņciema mežā, kur vienīgie gaismas avoti bija mēness un ķiverēm piestiprinātie lukturi.
Otrajā sacensību dienā komandām bija jāveic trīs veidu - intelektuālie, spēka, sadarbības un komunikācijas - uzdevumi jeb jāiekaro tirgus. Piemēram, jāsmeļ ūdens no purva ar svārsta palīdzību un jādegustē vīni. Pēdējā posmā jeb Slavas zālē bija jāpierāda sasniegtā noturīgums. Sevišķi spēcīgi sacensībās bija finanšu un telekomunikāciju uzņēmumu tandēmi.