Lai arī tas neliegs Latvijas komandu ekipāžām turpināt sacensības, pirms rallijreida izvirzītais mērķis - uzvarēt elektromobiļu klasē, kurā Saukāna/Dambja ekipāža ir vienīgā, - neizdosies. Tagad atliek tiekties pēc cita mērķa - sasniegt finišu.
Pirms septītā ātrumposma Kaspars Dambis savā Twitter profilā rakstīja par prieku, ka eO darbojas labi un ka ar to visur var izbraukt labāk nekā ar OSCar iepriekšējo lolojumu O3. Jau pēc septītā posma iebraucot sportistu apmetnēs, Dambis jaunākais atzina, ka šoreiz bijis patiešām smagi, un pauda gandarījumu, ka finišu izdevās sasniegt. Par to, cik septītais ātrumposms bijis grūts, liecina arī finišējušo ekipāžu skaits - tikai 46 spēkrati no sacensībām pieteiktajiem 173 veica septīto ātrumposmu un iekļāvās pārbraucienam atvēlētajā laika limitā.
Grūtajā posmā izturīgākie bija abi Hummer. Pirmo uzvaru šogad izcīnīja pašreizējais čempions katarietis Nasers el Atjahs, bet otrais bija amerikānis Robijs Gordons, kurš nu kopvērtējumā pakāpies uz trešo vietu. Līdera godā gan joprojām šī gada pārsteigums francūža Stefāna Peteransela vadītais Mini.
Vienīgā finišu sasniegusī Latvijas komandas ekipāža Antons Meļņikovs un Antons Nikolajevs no RE Autoclub septītajā posmā uzrādīja 37. labāko laiku, kas kopvērtējumā viņiem dod 28. vietu. Posma uzvarētājam el Atjaham Meļņikovs/Nikolajevs zaudēja divas stundas 47 minūtes un 38 sekundes.
Svētdien Dakaras rallijreida sportistiem atpūtas diena, bet jau pirmdien apritē palikušās ekipāžas atsāks cīņu ar diviem vēl garākiem ātrumposmiem.