Pēc pirmās sacensību dienas Latvijas pārstāvniecība četrinieku sacensībās uz pusi saruka. Melbārdis vienā no bīstamākajiem trases posmiem apvēla kamanas uz sāniem. Latvijas otrā ekipāža finišēja, taču pēc neveiksmes vairs nevarēja pretendēt uz augstu vietu. «Nebija nozīmes un nepieciešamības pēc tam kādam kaut ko pierādīt, turklāt pilots Oskars Melbārdis bija guvis nelielu savainojumu. Viņam uz plaukstas nācās uzlikt trīs šuves,» izlases treneris Sandis Prūsis atbalstīja lēmumu sacensības neturpināt. Slikti bijis tas, ka uzreiz sekojusi ieeja nākamajā virāžā. «Ja aiz tās virāžas būtu taisne, iespējams, kamanas būtu izdevies noturēt uz slidām. Uzreiz sekoja ieeja virāžā, un bobsleja kamanas «pielipa» pie ledus.»
Žēl, jo Melbārdis gan jau būtu paspēkojies ar Maskalānu un pārējiem pretendentiem uz vietām labāko sešniekā. Pirmajā braucienā Melbārža kvartetam bija 6. (54,61), Maskalāna - 7. rezultāts (54,69). Pēc Melbārža kritiena Maskalāns pacēlās uz 6. vietu. «Dažas kļūdas bija, bet kopumā braucieni nebija slikti,» tā pirmās dienas veikumu Dienai rezumēja Maskalāns. Prūsim bija pretenzijas pret ekipāžas sniegumu starta posmā.
Otrajā sacensību dienā Maskalāna kamanas uzrādīja ļoti labu ātrumu trases lejasdaļā, tomēr augstāk par sesto vietu neizdevās pakāpties. Trešajā braucienā 130,70 kilometru stundā pat bija absolūti labākais rezultāts divu dienu sacensībās. Tas tikai norādīja uz to, ka tehnika bija labi sagatavota.
2011. gada pasaules čempionātā Kēnigszē četrinieku konkurencē Maskalānam bija 6., Melbārdim - 15. vieta. Ir augšupejoša tendence.