Kā ziņots, aviokompānijas airBaltic organizētā Rīgas zīmola izveides konkursa noteikumos minēts arī RD kā profesionāļu komandas tēla nostiprināšana. «Vai jūs domājat, ka man vai Šlesera kungam būs kāds labums, ja RD vadība tiks reklamēta kā profesionāla un ambicioza Lielbritānijā vai Vācijā? Vai tas mums palīdzēs Saeimas vēlēšanās? Šaubos,» apgalvoja Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC). Gan viņš, gan A.Šlesers apgalvoja, ka šāda reklāma domāta nevis vienkāršiem tūristiem, bet gan investoriem.
Šlesers aizstāv zīmolu
«Ja kādam te rodas problēmas, tad tās ir jūsu problēmas,» šādi Rīgas domes (RD) jaunā sasaukuma 100 dienām veltītajā preses konferencē vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) vēlējās pielikt punktu jautājumiem par konkursu, kurā izvēlēts Rīgas zīmols. Ja kāds vēlas ko pārmest, lai pārmet to tūrisma nozares pārstāvjiem, sacīja A.Šlesers: «Mēs šajā gadījumā neko neesam izdomājuši, mēs vienkārši esam piekrituši atbalstīt tūrisma nozari šajā grūtajā ziemas sezonā.»
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.