«Man šī luga iekrita prātā un sirdī; tā likās aktuāla, atbilstoša un intriģējoša,» režisors skaidro savu izvēli. Vai tas tāpēc, ka stresa pilnais laiks arī vīriešus novedis līdz nervu sabrukumam? Režisors pasmaida - kad viņš sācis iestudēšanu, Latvijā krīze tikko bija sākusies; taču lugā aprakstītās tēmas šodienas skatījumā esot ļoti aktuālas. «Tur ir no visa kā pa druskai: triju cilvēku dzīve un strupceļi, tas, kā viņi mēģina savas problēmas atrisināt - gan paši savā dzīvē, gan, būdami draugi un brāļi, arī pārējo dzīvē. Tad tas karuselis tur sākas!» Vai, pēc režisora domām, noskatoties izrādi, cilvēki varētu aizdomāties par to, ka mēs taču cits citam varam palīdzēt? Gundars Cauka ir pārliecināts - tas noteikti ir svarīgs šīs izrādes faktors. Galu galā - neviena dzīve nepaiet bez krīzēm un problēmām. Jautājums: ko mēs tajā brīdī darām? Lugas varoņi šajā brīdī sāk rīkoties. «Veiksmīgāk vai neveiksmīgāk, tas ir cits jautājums, bet viņi nesēž, rokas klēpī salikuši! Galarezultātā noteikti tas ir pozitīvi un pavisam noteikti iedvesmo.»
Gundars Cauka neslēpj, ka izrādē noteikti ir atsauces uz pasaulslavenā spāņu kinorežisora Pedro Almodovara filmu Sievietes uz nervu sabrukuma robežas. Kādas? Tā esot viena no izrādes intrigām. «Tie, kas redzējuši filmu, sapratīs. Tie, kas nav redzējuši, nepaliks nesapratuši, par ko ir runa,» - tā režisors.
Lugā lomas uzticētas trim visnotaļ kolorītiem Dailes teātra aktieriem - Pēterim Liepiņam, Andrim Bērziņam un Jurim Frinbergam. Kādēļ režisora izvēle bijusi tieši šāda? «Tie ir trīs vīrieši, kuriem ir dzīves pieredze, jo bez pieredzes kaut ko tādu nospēlēt nevar, un visi trīs neapšaubāmi ir lieliski aktieri,» Gundars Cauka ir pārliecināts un pēc mirkļa piebilst - aktiermeistarības faktors laikam tomēr būtu minams kā pirmais. Vai šajā izrādē iesaistītie paši ir pietiekami tālu no nervu sabrukuma robežas? «Es tā ceru!» režisors smejoties izsaucas.
Gundars Cauka ir pārliecināts, ka izrāde pavisam noteikti ir domāta gan vīriešiem, gan sievietēm, jo vīrieši bez sievietēm iztikt nevar! «Nedomāju, ka izrāde ir gluži piemērota bērnu auditorijai. Bet cilvēkiem, kas interesējas par dzīvi, tā derēs pavisam noteikti.» Nekādu ierobežojumu, ka bērniem, jaunākiem par sešpadsmit gadiem, ieeja nav vēlama, gan neesot - abi režisora bērni, kuriem ir trīspadsmit un sešpadsmit gadu, ies uz pirmizrādi novērtēt tēva paveikto.