Uzņēmuma līdzīpašnieks Jānis Bērziņš pagaidām nevēlas atklāt visus plānus un ieceres, vienīgi piebilst, ka krēmu un citu kosmētisko līdzekļu ražošana būtu loģisks solis šā brīža piedāvājumam - vannas putām, burbuļbumbām, masāžas eļļām un citiem produktiem.
Jau sākts darbs pie jauno produktu izstrādes, ko veic pieredzējušie kompānijas darbinieki.
Jautāts, vai iecerēts strādāt bio vai eko kosmētikas jomās, Stendera līdzīpašnieks laikrakstam atzīst - «gan jā, gan nē» - jo ir vēlēšanās apvienot labāko, ko dod dabas līdzekļi un kas sasniegts dažādu inovāciju jomā.
Jau ziņots, ka Stenders gatavojas piesaistīt stratēģisko investoru, lai gūtu papildu līdzekļus jaunu produktu izveidei un savas darbības paplašināšanai.
Pagaidām joprojām noritot sarunas ar potenciālajiem investoriem, kas, iespējams, tiks pabeigtas jau līdz jaunajam gadam.
Lai kompensētu kritumu vietējā tirgū, kas sasniedzis ap 20%, Stenders aktivizējis darbību ārvalstīs - «mūsu mērķis - šogad noturēt apgrozījumu tādā pašā līmenī kā pērn, neskatoties uz kritumu».
Stendera veikalu skaits Latvijā sasniedzis 20, bet citās valstīs tie veidoti pēc franšīzes principa.