Maksimu sauc par Latvijas interneta _stāru_. Pašmācības ceļā apguvis programmēšanu, pirms gada viņš uztaisīja spēli _Mafiozi_, kurai nu būs piesaistījis gandrīz divus miljonus lietotāju, galvenokārt Krievijā. Viņš neslēpj, ka daudzas idejas aizņemas no amerikāņiem, krieviem, ķīniešiem. «Latvija ir pārāk maza inovācijām, cilvēkus elementāri nesavāks,» viņš nosmejas un atsaucas uz iepriekš redzētu citātu, ka «sliktie mākslinieki imitē, bet izcilie - zog».
Visa sāls ir trafikā. Svarīgs ir arī mārketings, kas piesaistīs lietotājus, bet ne mazāk būtiski ir pēcāk uzturēt servisu, kad nāk viens lietotāju vilnis pēc otra, vērtē Maksims. Viņa komanda (pats un vēl IT students Mārtiņš) neesot nekādi miljonāri, un serveru ir tik, cik ir, tādēļ slodzes risināšana līdzinoties mākslai. «Ja pēkšņi - bāc! - uzkrīt trafiks virsū, tad ņemam un tūnējam mūsu skriptus, kastes, kas ir, lai viss strādātu.» Tāpēc arī Maksima diena sākas ap deviņiem desmitiem, un vēl ap šo pašu laiku vakarā viņš seko līdzi atdevei no lietotājiem. Laiks no četriem pēcpusdienā līdz astoņiem vakarā esot īstais, kad ofisa planktons rosās viņa lauciņā. Patlaban socialapps.lv bīda vairākas aplikācijas un, pretēji gaidītajam, izceļ nevis Mafiozi, ar ko iemantoja plašāku slavu, bet nesen radīto Kviz.
«Atnāca Mārtiņš un teica, ka grib mācīties. Iedevām ideju, viņš divas nedēļas kodēja, pēc tam mēs divas nedēļas pārrakstījām. Students, kam nebija nekādas reālas programmēšanas pieredzes, paņēma un uztaisīja to, par ko tagad fano visa Latvija,» Maksims rezumē. Viņš saka, ka šis nu reiz ir bizness, kurā skaidri redzama garā aste - ir neskaitāmi nišu produkti, kuros arī viņš saredz nozares nākotni. Unikālu spēļu radīšana gan kļūstot arvien grūtāka, globālie konkurenti pamatīgi spiež.