Rīgas ielās redzamo zaļo taksometru vadītājiem darba zona sadalīta divās daļās - daļa strādā pilsētas centrā, daļa - lidostā. Jānis strādā lidostā, un lēnāka maciņa pildīšanās raksturo sarukušo klientu skaitu tieši pēdējos mēnešos. Lai gan līdzīga situācija esot bijusi arī tad, kad dūmus gaisā laidis Īslandes vulkāns, kura dēļ arī bija atcelti daudzi reisi. Lidojumu nav, pasažieru un līdz ar to naudas - arī nav. Dari, ko gribi, jo doties peļņā uz citu pilsētas rajonu nav nemaz tik vienkārši, «ietekmes zonas» un darbības lauks šajā biznesā strikti sadalīts. «Es nevaru tā vienā dienā izdomāt braukt meklēt klientus kaut kur citur,» atklāj Jānis, kurš ar bažām gaida oktobra pēdējo nedēļu, kad laika pārejas dēļ atkal būšot atcelti vairāki reisi, jārēķinās, ka nopelnīt varēs mazāk.
Par traci, kas sacelts ap airBaltic, Jānis īpaši neinteresējas, jo viņam esot cits darba devējs. Klienti gan jautājot, kas notiekot un kas tagad būšot, bet Jānim tā īsti nav ko atbildēt. Viņu vairāk satrauc paša priekšnieku attieksme, kurus interesējot tikai tas, lai šoferis noteiktā laikā nodotu nolīgto naudas summu. Lai gan firmas vadība esot cieši saistīta ar airBaltic un zinot par notiekošo kompānijā un problēmām, nekādu pretimnākšanu un sapratni tā neizrāda.
Jānis ir pārliecināts - pat ja tāda airBaltic Rīgā vairs nebūs, zaļie taksometri jau nekur nepazudīs, jo nestrādā jau tikai uz airBaltic klientiem, bet piedāvā pakalpojumus ikvienam, kam kaut kur jānokļūst. Vienkārši pārorientēsies uz citu darbības zonu.