_Diena_ jau stāstīja, ka šovam tiek izmantota atvērtas konstrukcijas skatuve, kas publikai ir apskatāma no visām pusēm. Skatuves augstums - 50 metru, svars - 390 tonnu. Grupa uzstājas uz apaļas platformas, virs kuras atrodas milzīga tērauda struktūra, kas stāv uz četrām kājām un tur visu skaņas, video un gaismas aprīkojumu: visa tehnika ir izvietota tā, lai nevienam skatītājam stadionā neaizsegtu skatu.
2009.-2010.gadā U2 kopumā sniegs vismaz 56 koncertus (turnejas grafiks tiks papildināts). 32 Eiropā un Ziemeļamerikā šogad jau notikušos koncertus apmeklēja 2 311 120 cilvēku, kuri par biļetēm samaksājuši 240 765 324 ASV dolārus. Taču U2 menedžeris Pols Makginess septembra beigās paziņoja, ka turneja joprojām nav peļņu nesoša. Šajā turnejā ik dienas izdevumi ir 750 000 dolāru. Visu nepieciešamo tehniku un aprīkojumu pārvadā 200 fūres, nodarbināti 500 cilvēku. Triju skatuvju izveidošana izmaksāja 40 miljonus dolāru (turnejai nepieciešami trīs skatuves komplekti: kamēr viena pilsētā notiek koncerts, otrajā pilsētā skatuve tiek būvēta, bet trešajā - demontēta). Grupa cer, ka kopējie ieņēmumi beidzot pārsniegs izdevumus oktobra beigās.
Šī turneja veltīta albuma No Line on the Horizon iznākšanai. Krīzi mūzikas ierakstu industrijā izjūt pat tādi grandi kā U2 - diska pārdošanas apjomi ir neapmierinoši (tas noteikti nesasniegs 2004.gada albuma How to Dismantle an Atomic Bomb rezultātus), taču publikas vēlme apmeklēt koncertus nav mazinājusies. Tāpēc U2 plāno intensīvi uzstāties arī nākamajos gados. Koncerti Eiropā notika šovasar un turpināsies nākamgad (Vācijā, Dānijā, Somijā, Krievijā, Austrijā, Grieķijā, Turcijā, Francijā, Spānijā, Portugālā). Pērn grupa parakstīja 12 gadu līgumu ar koncertimpēriju Live Nation (līguma vērtība 100 miljoni dolāru), kas paredz vismaz triju turneju rīkošanu, ieskaitot U2 360 Tour. Prognozēts, ka kopējie biļešu tirdzniecības ieņēmumi šajās trijās turnejās būs aptuveni miljards eiro.