«Ļoti gribētos zināt, kur paliks nauda, ko iekasēs par priekšvēlēšanu reklāmu, vai tā nonāks mājas uzkrājumā, vai izmaksās prēmijas namu pārvaldes darbiniekiem,» satraucas rīdziniece Dace, kura savas mājas kāpņutelpā negaidīti ieraudzīja SC plakātu ar Rīgas mēru Nilu Ušakovu un deputāta kandidātu Sergeju Potapkinu. Dacei šķiet, ka tas varētu būt administratīvo resursu izmantošanas gadījums. Tomēr Rīgas pašvaldības SIA Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) pārstāvis Krists Leiškalns norādīja, ka pirms apvienotā uzņēmuma izveidošanas namu pārvaldes ir slēgušas līgumus ar dažādām reklāmas aģentūrām, šie līgumi ir spēkā līdz šā gada beigām. Ieņēmumi par reklāmas izvietošanu nonāk uzņēmuma kopējā bilancē, nevis konkrēto māju uzkrājumā. To, kāda satura reklāma parādās kāpņutelpās, RNP nekontrolē. N. Ušakova preses sekretāre Anna Kononova norādīja, ka SC ir noslēgts līgums par reklāmu liftos par Ls 5700 ar SIA Media Divi. Katram SC kandidātam ir noteikts izdevumu limits, kurā viņš ar ziedotāju palīdzību vai par savu naudu var veidot kampaņu. S. Potapkins Dienai skaidroja, ka viņa kampaņa neesot dārga, līgums par reklāmas izvietošanu bijis izdevīgs, taču summu viņš nenosauca. 5000 plakātu nodrukāšana esot izmaksājusi Ls 395, bet šo summu priekšvēlēšanu izdevumos neiekļauj.
Tāpat kā citas partijas, arī SC izmanto drukātos reklāmas materiālus. Ilze savā pastkastē ieraudzīja Saeimas deputāta Igora Meļņikova (SC) vēstuli, kura nosaukta par parlamentāro ziņojumu. Vēstules augšpusē līdzās I. Meļņikova fotogrāfijai un SC logotipam nokopēta viņa vizītkarte ar Latvijas Republikas ģerboni, tādējādi radot priekšstatu, ka tas ir oficiāls dokuments. I. Meļņikovs Dienai skaidroja, ka vēstule ir viņa ideja, bet viņš pats to neapmaksā. No A. Kononovas teiktā gan izriet, ka bez deputātu kandidāta ziņas partija kampaņu neorganizē. I. Meļņikovs līdzīgu vēstuli vēlētājiem sūtīja arī pirms 10. Saeimas vēlēšanām, kad viņš ieguva 6791 plusu, no 30. vietas pacēlās uz 10. un tika ievēlēts. Arī šajās vēlēšanās viņam ir 30. numurs.