_JL_ reklāmas avīzes sāk pārņemt mūsu galvaspilsētu. Pati pasta kastītē jau esmu saņēmusi kādas trīs šādas avīzes, tās redzu arī nomestas kāpņu telpā, kā arī pie atkritumu tvertnēm un citur pilsētā. Saprotu, ka partija vēlas par sevi pastāstīt iespējami plašākam iedzīvotāju lokam, tomēr avīžu piegāde būtu jāveic daudz rūpīgāk, lai avīzes nepārvērstos par atkritumiem un neradītu nepievilcīgu skatu. Kādam taču tas viss ir jāsavāc un jāsatīra. Vēl jo vairāk mani pārsteidz tas, ka šoreiz vainīgie ir tieši _Jaunais laiks_ - pie varas esošā partija, kas tik skaļi un pārliecinoši uzstājas ar sevis izstrādāto taupības režīmu. Viņi māca iedzīvotājus - māmiņas, bezdarbniekus un studentus, kā jātaupa, jo valstī taču esot krīze, tomēr paši var atļauties sadrukāt tonnām reklāmu un izkaisīt pa visu Rīgu. Ja reiz partijām ir tik daudz naudas, varbūt derīgāk ir to ziedot, nevis izlietot Rīgas piemēslošanai.
Vai jātaupa tikai citiem?
Katrīna Feldmane
Pirms balso, jātestē vēlētājs
Noteikti jābūt drošiem, ka vēlētājs izdara savu izvēli atbildīgi, ar pārliecību, ka tās partijas programma, par kuru viņam labpatīkas atdot savu vienīgo balsi, viņam ir pazīstama un skaidra. Ka vēlēšanu urnā nenokļūst vienaldzība, bet apstiprinājums godprātīgai izvēlei, varētu pārliecināties ar atbildēm uz dažiem jautājumiem par partijas programmu. Testa veidā izvēloties pareizo atbildi, ievelkot ķeksīti lodziņā un, ja izrādīsies, ka vēlētājs nezina, par ko balso, biļetens kļūst nederīgs. Varbūt to vairs nevar paspēt šajās vēlēšanās, bet nākamās Saeimas radīšanas procesā tas noteikti ir iespējams.
Sandris Romanovskis