Vajag divas joslas
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Kārlis Dambrāns
Auto žurnālists
Satiksmes sastrēgumu
problēma minētajā krustojumā tiek pārspīlēta. Runājot par Liepājas
ielu, nu ko tur var gribēt, šajā posmā Liepājas ielā pastāv divi
megašķēršļi - dzelzceļš un K. Ulmaņa gatve. Kamēr vien pār
dzelzceļu nebūs divlīmeņu šķērsojuma, tur nekas nevar mainīties. Uz
situāciju jāskatās plašāk un jādomā, kāpēc šajā Pārdaugavas rajonā
vērojama tik liela satiksmes intensitāte. Acīmredzot autovadītāji
mūk no lielākajām ielām, tāpēc jādomā, kā uzlabot situāciju
tajās.
Bez nosaukuma
Tālivaldis
Vectirāns
RD Satiksmes
departamenta
pārstāvis
Aplūkotā Liepājas ielas posma caurbraukšanas spēju
ietekmē tuvumā esošais Kārļa Ulmaņa un Liepājas ielas krustojums un
tajā atļautie kreisā pagrieziena manevri. Šī krustojuma caurlaides
spēju varētu būtiski uzlabot, likvidējot kreisos pagriezienus, bet
tad ir nepieciešami lieli rekonstrukcijas darbi K. Ulmaņa gatves
posmā, lai izveidotu apgriešanās vietas.
Bez nosaukuma
Kārlis Dambrāns
autoeksperts
Atļaujot nogriešanos uz
Bukaišu ielu, rastos ļoti bīstama situācija uz tilta, jo pirmā
josla pēkšņi bremzētu, lai grieztos pa labi. Tad būtu jāmaina
joslas uz tilta un labajā rindā braucošajām automašīnām jāatļauj
tikai pagriezties pa labi, kas noteikti radītu papildu problēmas.
Turklāt nekas jau nemainītos, jo, ja visi brauks pa Bukaišu ielu,
tad tā vienkārši sastrēgs. Problēma ir lielā satiksmes intensitāte
Bauskas ielā un noslogotais Bauskas/Bukaišu krustojums.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri