Viņš kļuva slavens, kopš 90.gadiem apgleznojot sienas Lielbritānijas, ASV u.c. valstu pilsētās, kur bieži vien joprojām tiek uzskatīts par vandali. Benksijs ir slavenākais un turīgākais grafiti mākslinieks pasaulē - viņš ne tikai apglezno sienas, bet arī rada instalācijas, skulptūras un gleznas, kuru vērtība ir simtiem tūkstošu dolāru. Benksija darbus iepērk Robijs Viljamss, Kristīna Agilera, Breds Pits un Andželīna Džolija. Par viņu fano Džūda Lovs un Kianu Rīvss.
Mākslinieka daiļradei veltītas vairākas grāmatas un albumi, Londonā var iegādāties ceļvedi, kas piedāvā vairākus maršrutus Benksija ielas mākslas šedevru apskatīšanai - taču nekad nav garantijas, ka viņa grafiti netiks aizkrāsoti. Londonas centrā, netālu no Oksfordstrītas nesen tika aizkrāsots viņa grafiti One Nation under CCTV («Viena nācija pakļauta videokameru novērošanai»). Savukārt Bristoles iedzīvotāji tomēr pasargājuši no aizkrāsošanas vienu no slavenākajiem Benksija sienas apgleznojumiem: bēgot no mīļotās sievietes vīra, kails vīrietis izkāpis pa logu un turas pie palodzes. Šis grafiti rotā seksuālās veselības centru Bristolē.
Benksijs regulāri rīko huligāniskas akcijas lielākajos muzejos - viņam īpaši patīk nesankcionēti izvietot savus darbus blakus klasiskās mākslas šedevriem. Piemēram, Luvrā Benksijs piestiprinājis savu smaidošo Monu Lizu blakus da Vinči oriģinālam. Līdzīgas izdarības viņš paveicis Ņujorkas muzejos - Modernās mākslas muzejā MoMA, Metropolitēna mākslas muzejā, Bruklinas muzejā un Amerikāņu dabas zinātnes muzejā. Kalifornijas Disnejlendā pie vienas no atrakcijām viņš izvietojis piepūšamo lelli Gvantanamo gūstekņa tērpā. Britu mūzikas veikalos Benksijs atstājis piecsimt Parisas Hiltones albuma eksemplāru - ar izmainītu vāka dizainu (Parisa topless!) un dažiem «ekskluzīviem» viņas dziesmu remiksiem.
Savos darbos Benksijs pievēršas politikas, ekoloģijas un popkultūras tēmām, kā arī klasiskās mākslas vērtībām - vienmēr ar ironiju un pašironiju. Bristoles pilsētas muzejā viņš demonstrē vairāk nekā 100 eksponātu (objekti, instalācijas, gleznas, skulptūras). Izstāde tika iekārtota 36 stundās totālā slepenībā, muzeja darbinieki iepriekš netika brīdināti, ka tā būs Benksija ekspozīcija. Tas tika darīts, lai mākslinieks varētu saglabāt anonimitāti. «Šī ir mana pirmā izstāde, kad nodokļu maksātāju nauda tiek izmantota manu gleznu eksponēšanai, nevis aizkrāsošanai un iznīcināšanai,» paziņojis Benksijs. «Šīs izstādes rīkošanā ir daļa riska, bet tā ir laba lieta pilsētai - viņš ir mūsu varonis,» uzsver Bristoles pilsētas muzeja un mākslas galerijas vadītāja Keita Brindleja.
Izdegušais saldējuma tirdzniecības busiņš, virs kura lido antīka lidmašīna, kas domāta Gvantanamo ieslodzīto atbrīvošanai. Glezna, kurā atveidota Anglijas parlamenta deputātu sēde - deputātu vietās sēž šimpanzes. Lielāks skandāls var sacelties ap gleznu, kurā redzama atkailināta sieviete musulmaņu hidžābā. Kustīga skulptūra - policists jāj uz šūpuļzirga. Kapa piemineklis ar uzrakstu Slikti mākslinieki imitē, izcili mākslinieki - zog. Zivju nūjiņas peld akvārijā. Benksijs ievieš korekcijas klasiskajos glezniecības darbos - izgriež no tiem figūriņas, papildina ar reklāmas elementiem. Benksijs strādā arī ar mūsdienu klasiku - viņš «aktualizē» Demjena Hērsta punktiņu gleznu, piezīmējot klāt savu žurku, kas regulāri parādās Benksija sienu apgleznojumos.
Izstāde skatāma līdz 31.augustam, ieeja bez maksas. Muzejs cer, ka ekspozīciju apmeklēs 100 000 cilvēku. Uz izstādes laiku darbā pieņemti četrpadsmit pilna laika darbinieki - populārā māksla rada darbvietas.