Vārds uzminēja būs tieši vietā, jo brīvajos treniņos un, protams, arī lietus pārtrauktajā kvalifikācijā pilotiem nebija daudz sausas trases laika un līdz ar to bija maz informācijas par to, kā uzvedas abi sausam laikam domāto riepu tipi. Sākotnējā Pirelli prognoze, ka mīkstās riepas būs par sekundi ātrākas nekā cietās, nebija pareiza, taču to Ferrari uzzināja tikai sacīkstes izskaņā, kad bija jau par vēlu.
Sacīkstes gaitā trases temperatūra bija ļoti augsta, sasniedzot pat 35 °C, un kombinācijā ar Silverstonas trases ātrajiem līkumiem tas bija pārāk smags pārbaudījums mīkstākajam tipam, kuru savam pēdējam sacīkstes nogrieznim izvēlējās Alonso. Arī Vēbers un Red Bull uz izšķirošo daļu saglabāja cietāko riepu tipu, kurš veiksmīgāk spēja tikt galā ar ātrā otrā trases sektora sānu slodzēm un nodrošināja Vēberam munīciju uzbrukumam sacīkstes izskaņā.
Alonso šoreiz paveicās ar otro vietu, jo nebija tālu līdz Red Bull dubultuzvarai. Sebastians Fetels startā iesprūda aiz Mihaela Šūmahera «vilciena», tomēr agrāks boksu apmeklējums un cietākā sastāva riepu izmantošana ļāva viņam pacelties uz trešo vietu finišā.