Vides prasības un saimnieciskā darbība jāsabalansē
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Pret piesārņojumu
Jūras spēku Krasta apsardzes dienests no Eiropas Jūras drošības
aģentūras regulāri saņem satelītuzņēmumus iespējamai jūras
piesārņojuma ar naftas produktiem konstatēšanai.
Sadarbībā ar
Valsts vides dienestu (VVD) tiek veikta iespējamā piesārņojuma
vietas pārbaude.
Ja konstatē piesārņojumu ar naftas
produktiem, VVD paņem paraugus un salīdzina ar paraugiem, kas
noņemti izmeklēšanas laikā identificētiem aizdomās turamajiem
kuģiem. Ja šo paraugu analīžu rezultāti saskan, ir pamats uzskatīt,
ka attiecīgā kuģa kapteinis saucams pie atbildības.
Jūras
administrācija pārkāpumus var fiksēt, pārbaudot ierakstus kuģa
dokumentos, veicot kuģa inspekciju vai iegūstot informāciju no
dažādām vietējām vai ārvalstu kontrolējošajām institūcijām.
Par
nozīmīgu Baltijas jūras ekoloģisko problēmu tiek uzskatīta arī
pārmērīga ūdensaugu savairošanās. Tās cēlonis ir palielināta
barības vielu - tostarp fosfora un slāpekļa - nonākšana ūdens vidē.
Tiek pieļauts, kuģniecība ir atbildīga aptuveni par 9% slāpekļa
savienojumu, kas nonāk jūrā. Ja netiks pieņemti lēmumi, kā
samazināt emisijas, paredzams, ka to apjoms līdz 2020. gadam
pieaugs par 50%, salīdzinot ar 2000. gadu.
Avots: Latvijas
Jūras administrācija un Pasaules Dabas fonds
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri