Latvijas skatītāju tūkstošiem labi pazīstamas un iemīļotas ir tādas filmas kā Es visu atceros, Ričard!, Vella kalpi, Ezera sonāte, Emīla nedarbi, Ziemassvētku jampadracis, Dzīvīte, Fotogrāfija ar sievieti un mežakuili, Ievas paradīzes dārzs, 235 000 000 un daudzas citas - tās visas ir Vijas labo darbu sarakstā.
Producenta, kādreiz - filmu direktora, attiecības ar radošo kolektīvu mēdz būt dažādas, un no tām bieži atkarīga mākslinieciskā veiksme, jo arī producentam vajadzīgs talants - viņa rokās sadarbībā ar režisoru ir visa sarežģītā filmas tapšanas procesa organizācija un finanšu saprātīgs izlietojums. Vija bija no tiem producentiem, kam neeksistēja vārds «nevar». Režisori, kas ar viņu strādājuši, atceras neskaitāmas sarežģītas situācijas, kuras Vija atrisinājusi bez liekām diskusijām. Kā sievietei Vijai bija vēl cita priekšrocība - viņa spēja saliedēt radošo kolektīvu un radīt ģimeniskuma izjūtu. Vija Millere bija atbildības, delikātuma un atturīgas inteliģences apvienojums vienlaikus. Cilvēks «ar taisnu muguru» un cēlu pašcieņu. Arī majestātiska un skaista sieviete, dzīves draugs ilggadējam Latvijas Televīzijas režisoram Ilmāram Milleram un māte talantīgam operatoram, Jura Podnieka filmu līdzautoram, Uldim Milleram.
Vija Millere laikabiedru atmiņās ir palikusi kā brīnumjauks kolēģis, darbīgs un atbildīgs savas profesijas paraugs, kā cilvēks, kas ar savu dzīvi iemantojis līdzcilvēku cieņu un mīlestību.Tautai paliek viņas klusais un nopietnais ieguldījums, kas iekausēts Latvijas kinoklasikas labākajos darbos. Lai Vijas pelēko acu pētījošais skatiens no augstā skatu punkta pieskata visu, kas ap kinomākslu šodien notiek mūsu mīļajā zemītē...
Latvijas Kinematografistu savienība