Līdz ar sabiedriskā transporta biļešu cenu celšanu par ceturto daļu sadārdzināsies arī abonementa biļešu cenas, taču tikšot saglabātas atlaides tiem rīdziniekiem, kuri patlaban tās saņem, un tādi ir 63% pasažieru, lēš RS. To, ka paaugstinātās cenas skars tikai aptuveni trešo daļu pasažieru, uzsver arī Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītāja vietnieks Jānis Zaržeckis (LPP/LC). Viņš uzskata, ka pieņemts patlaban labākais lēmums, jo tas ļaus nesamazināt tramvaju, trolejbusu un autobusu reisu skaitu un pasažieriem «nebūs jāsalst pieturā vai jābrauc pārpildītā transportā». Turpretī deputāts Jānis Mārtiņš Skuja (Pilsoniskā savienība) aicina «beigt slaukt Rīgu» un uzsver: lai gan jaunie tarifi jau apstiprināti, nākamreiz RS būtu savs budžets jāizvērtē rūpīgāk, jo tas ir viens no Rīgas bagātākajiem uzņēmumiem.
Saskaņā ar jaunajiem tarifiem piecu braucienu biļetes cena būs 2,50 latu, desmit braucienu - 4,75 lati, bet biļete 20 braucieniem maksās deviņus latus. Līdz nākamā gada 1.martam tiks noteikts pārejas posms to biļešu izmantošanai, kas nopirktas par līdzšinējo maksu - 40 santīmiem, informē RS pārstāve Iluta Bērziņa un uzsver, ka patlaban uzņēmums neplāno nākamgad vēlreiz celt biļešu cenas, kaut gan sākotnējais projekts bija 60 santīmu par braucienu. Pasažieru vilciena pārstāvis Egons Ālers apliecina, ka jautājums par cenu celšanu netiek izskatīts, jo «tas nedos ekonomisku ieguvumu - mēs zaudēsim pasažierus». Lēmumu celt maksu par braucienu Rīgas sabiedriskajā transportā viņš vērtē pozitīvi, jo «tagad cenas izlīdzinās, un Rīgas robežās atkal esam konkurētspējīgi».