Lai skaidrotu projekta ideju, uz mirkli atgriezīsimies pie britiem. Modernais Romeo izdarīja pašnāvību šā gada 12. maijā. Monteki un Kapuleti skaidroja padsmit gadu senu pagātni, mēģinot noskaidrot, vai Džuljetas māte un Romeo tēvs bijuši mīļākie. Bet romantiskākā pusaudze nomainīja vienu «tipisku» iemīlēšanās objektu pret tuvāku, aizstājot Krēslas Robertu Patinsonu ar kaimiņpuisi. Tas viss notika mikroblogu portālā Twitter, kur savas domas 140 rakstu zīmēs nereti pārdesmit reižu dienā pauda Šekspīra varoņi, tēli, ko virtuālajā vidē spēlēja seši Karaliskā Šekspīra teātra aktieri, pēc piesaistīta dramaturga un režisora norādēm improvizējot tēlu dzīvi. Savdabīgās izrādes skatītājs savukārt varēja brīvi komunicēt ar viņiem, paust savu viedokli, varbūt pat ietekmēt notikumus. Pēdējā gada laikā tīklā bijis iespējams izsekot arī Džeimsa Džoisa Ulisam, bet izdevniecība Penguin pat laidusi klajā pārdesmit klasikas darbu pārstāstu tvītos. Cits dižā brita radīts tēls - Hamlets -, piemēram, «čivina»: «Ko, pie velna, Polonijs dara aiz aizkara?»
Pirmais elektroniskais iestudējums Latvijā top pēc līdzīgas shēmas, lai gan ļauj cerēt uz dziļāku psiholoģizāciju nekā līdzīgos ārzemju projektos. LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studentu improvizācijas teātris Improbusiņš sociālajos mediju tīklos Draugiem.lv, Twitter.com un Youtube.com iestudē Džordža Orvela Dzīvnieku fermu. Projekts ir sarežģīts, jo aktieri ne tikai «čivina», bet arī filmē video dienasgrāmatas. Turklāt jauniešu mērķis ir ne tikai popularizēt improvizācijas teātri, bet arī rosināt diskusiju par šobrīd aktuālām tēmām. «Katrā organizācijā, kurā ir kāds varas orgāns, agrāk vai vēlāk vadītāji nonāk līdz stāvoklim, kad viņu sākotnējie mērķi vairs nesaskan ar galīgo rezultātu. Kas mūs ietekmē šādām pārmaiņām: iekšējas vēlmes vai ārēji stimuli? Tu esi aita vai cūka?» jautā projekta režisore, improvizācijas teātra Improbusiņš vadītāja Laura Mestnere. Jums ir iespēja atbildēt tiešsaistē.