Aizmirst kravas auto
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Bez nosaukuma
Visiem pa prātam nav nekad
Bez nosaukuma
Guntars Pulss
autožurnālists
Lubānas un Rencēnu ielas
krustojums sarežģīti pārbūvējams tā, lai kļūtu ērts visiem
satiksmes dalībniekiem. Nezinu, kā tur ar sarkano līniju
pārcelšanu, lai paplašinātu brauktuvi un izveidotu papildu joslu
kreisajam pagriezienam no Lubānas uz Rencēna ielu. Neapstrīdami, ka
galvenā ir Lubānas iela, pa kuru transporta straume plūst gan no
Slāvu apļa, gan Dienvidu tilta. Ja ir satiksmes organizācijas
izmaiņas pilsētā, tālbraucējiem vienkārši jāveido jauni braukšanas
ieradumi. Skumjākais ir tas, ka tālbraucēji, nokļūstot pilsētā,
parasti vadās pēc sena ieraduma vai arī navigācijas iekārtām, nevis
ceļa zīmēm.
Bez nosaukuma
Ojārs Vētra
autožurnālists
Grūti, protams, ar padsmit
metru garu autovilcienu, respektīvi, smago automašīnu, manevrēt,
taču kravas auto tomēr nav tramvajs, kuru ierobežo sliedes.
Šoferiem vienkārši vairāk jāvadās pēc ceļa zīmēm, nevis navigācijas
iekārtām vai sena ieraduma. Uzskatu, ka Lubānas ielai jābūt
galvenajai satiksmes artērijai, kas maksimāli strauji no transporta
atslogo Dienvidu tiltu un Slāvu apli. Kreisais pagrieziens,
protams, bremzē satiksmi. Atceros, ka, braucot no Rīgas centra,
kreisais pagrieziens ir atļauts iepriekšējā krustojumā ar Andreja
Saharova ielu. Taču tas bremzē satiksmes plūsmu.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri