Jau vēstīts, ka sabiedrības uzmanību piesaistīja savdabīgais tramvaja pieturu būvniecības veids 6. maršruta līnijas rekonstrukcijas laikā. Īsi pirms vēlēšanām, 28. maijā, tika atjaunota tramvaja kustība līdz Juglai, gan norādot, ka darbi vēl tiks turpināti, tomēr tobrīd ne ar vārdu netika minēts, ka pieturas gaida pamatīga pārbūve. Paziņojumā presei bija teikts: «Attiecīgajā ceļa posmā ir paplašinātas pieturvietu platformas, kas nodrošina drošu un ērtu pasažieru iekāpšanu/izkāpšanu un ir pielāgotas (paaugstinātas) zemās grīdas tramvaja uzbūvei, kā rezultātā uzlabota pasažieru iekļūšana/izkļūšana no tramvaja salona.» Tagad asfaltu pakāpeniski uz bruģi mainīs desmit pieturās - gan iekāpšanas un izkāpšanas vietās Juglā, gan Mārkalnes ielas, Tirzas ielas, Sporta pedagoģijas akadēmijas un Alfas pieturā abos virzienos. «Pasažieru plūsma tika palaista, kā plānots, un jau sākumā bija paredzēts uzklāt pagaidu asfaltu. Pasažieriem ir kaut kur jāiekāpj un jāizkāpj, viņi nevar iekāpt smilšu kaudzē,» skaidro Rīgas satiksmes pārstāvis Viktors Zaķis un atgādina, ka tā neesot pirmā reize, kad uzņēmums šādi rīkojoties. V. Zaķis apgalvo, ka šis ir lētākais risinājums un plānais pagaidu asfalts izmaksājis Ls 3600. Diena pārliecinājās, ka vakar pilnā sparā tika lauzts asfalts pie Sporta pedagoģijas akadēmijas, bet Alfas pieturā bruģis ir ieklāts, tomēr līdz galam darbi nav pabeigti.
Arī Rīgas domes izpilddirektora Jura Radzēviča preses sekretārs Uģis Vidauskis izteicās, ka risinājums ar pagaidu asfalta uzklāšanu ir bijis pareizs un tā uzskata arī domes Satiksmes un transporta komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks (SC). «Tā bija iespēja ātrāk palaist tramvaju, jo bija pamatīgs pasažieru kritums, kamēr nācās pārsēsties uz autobusu. Kā atjaunoja tramvaja kustību, atkal ir straujš skaita kāpums, turklāt autobusu satiksme posmā starp 45. vidusskolu un Juglu izmaksāja dārgi. Asfaltu uzklāt bija krietni lētāk.» Nedaudz atšķiras abu runasvīru versijas par plānoto darbu pabeigšanu - V. Zaķis izteicās, ka viss būs gatavs līdz 1. septembrim, U. Vidauska prognoze bija piesardzīgāka, minot septembri ar atrunu, ka brauktuve paralēli Brīvības gatvei posmā starp Mārkalnes ielu un Sporta pedagoģijas akadēmiju, pa kuru brauc tuvējo māju iedzīvotāji, sākumā varētu būt izbūvēta nedaudz šaurāka. Pašlaik šī ieliņa ir visai bēdīgā izskatā un tās stāvoklis ietekmē arī ielas tuvumā esošo uzņēmumu darbību. Piemēram, viesnīcas Mirāža administratore Tatjana Romanova Dienai pastāstīja, ka viesu skaits ir pamatīgi samazinājies, jo cilvēki nevar normāli piekļūt viesnīcai, un viesnīcas vadība vērsusies ar vēstuli Rīgas domē. Savukārt pie veikala Tallina sastaptās pensionāres izteicās, ka viņām pa asfaltu būtu vieglāka iešana - esot mazākas iespējas paklupt.
Ceļu būves uzņēmuma SIA Strabag direktors Māris Paiders gan apšauba pagaidu asfalta klāšanas pareizību, uzskatot, ka lauzt asfaltu tagad, kad līnija ir no jauna palaista, nedrīkst no drošības viedokļa, jo jādomā, kur pasažieri tagad izkāps. «Tā nav pagaidu metode, tā vispār nav metode. Tas darbs vienkārši nebija padarīts. Domāju, ka kāds ir rupji kļūdījies. Ja juta, ka nepaspēs pieturas nobruģēt, varēja paņemt piecus apakšuzņēmējus, katram pa divām pieturām, un visu paspētu.» Eksperts arī uzskata, ka asfalts, ja to uzreiz ieklātu kvalitatīvi, nebūtu sliktāks par bruģi un to varētu neuzlauzt.