Aptauja rāda, ka grāmatvežu un mārketinga/sabiedrisko attiecību speciālistu atalgojums Latvijā pēdējā gada laikā krities attiecīgi par 15% un 30%, Lietuvā - par 10% un 15%, savukārt Igaunijā - tikai par 3% un 6%. Turklāt Igaunijā pēdējā gada laikā uzņēmuma finansētās mācības apmeklējuši 60% aptaujāto, Latvijā un Lietuvā - 40%.
Igaunija spējusi labāk tikt galā ar krīzi, tomēr tuvākā gada laikā ieguldīšana darbiniekos līdz ar ekonomikas atkopšanos būs vērojama arī Latvijā un Lietuvā; atalgojuma līmenis vairs dramatiski nesamazināsies, tomēr būs atkarīgs no uzņēmumu konkurētspējas, skaidro A. Vahurs. Viņš paredz, ka līdz gada beigām atsevišķi uzņēmumi paaugstinās atalgojumu dažām amatu kategorijām, bet visu darbinieku algas var pieaugt tikai līdz ar uzņēmumu biznesa augšupeju.