RSU komunikācijas studiju katedras vadītāja
Lielā interese par LTV jauno seriālu Būt mīlētai ir saistīta ar diviem aspektiem. Pirmkārt, skatītāji ir izslāpuši pēc nacionālā vidē radīta satura. Šeit konkurence nav liela -šobrīd tikai TV3 demonstrētais UgunsGrēks. Otrkārt, mūsdienu aktualitātes ir iekļautas seriāla sižetā. Cilvēki gaida godīgu un atklātu sarunu sev saprotamā valodā un manierē par lietām, kas viņus satrauc. Ārpus seriāla TV tas šodien ir retums.
Jaunā LTV seriāla kvalitāti pagaidām vēl ir grūti novērtēt - tas demonstrēts maz. Tomēr jau tagad pārsteidz trīs lietas: tas, ka seriālā nav īstu notikumu, vien runas par šiem notikumiem (līdz ar to nav arī ikvienam seriālam tik ļoti vajadzīgās intrigas); tas, ka varoņu komunikācija un domāšana balstās uz visai frāžainām atziņām par savu varoni, proti, varoņi ir nevis «iemiesojušies» tēlā, bet apspriež katrs savu tēlu. Arī tas, ka ir ļoti daudz lieku atkārtojumu.
Visticamāk, visas šīs trīs lietas laika gaitā mainīsies, lai stiprinātu skatītāju saikni pie šī produkta.
Jo «atkarību» jau neveido seriāls pats par sevi, - to veido un ilgtermiņā nodrošina kvalitatīvs saturs.