No pazīstamākajiem ražotājiem dalību atteikuši tikai divi, aizbildinoties ar jaunumu trūkumu un mazu tirgus daļu Francijā, un kaut kur ēnā atkāpušies arvien uzmācīgākie ķīnieši, kuri Parīzes šovu nebija sevišķi iecienījuši arī agrāk. Lai gan Francija ir īstā vieta, kur izrādīt videi draudzīgus auto, jo publika šeit ir ar izteiktu vidrūpes apziņu, vētrainā aizraušanās ar elektromobiļiem ieņēmusi pragmatisku virzienu ar piesardzīgiem un nu jau daudzmaz reāliem bezizmešu transporta masu ražošanas termiņiem. Priecē, ka beidzot parādījušies elektromobiļi, kas ir lielāki un izskatīgāki par _Mitsubishi iMIEV_. _Renault Zoe_ - 100% elektromobilis, ar kuru daudzi gribētu braukt, - ir pirmais jaunā dizaina šefa Laurensa van den Akera darbs un kļūs par reālu auto 2012. gadā. _Volkswagen_ koncerns apsteigs frančus par veselu gadu un vismaz puskubikmetru. 2011. gadā _Škoda_ izlaidīs ielās īpašu _Octavia Combi Green E Line_ sēriju. Ietilpīgs universālis, kas ar vienu uzlādi var nobraukt 140 km. Paša _Volkswagen_ radītais _Golf blue-e-motion_ būs nopērkams 2013. gadā - jācer, ka pēc trim gadiem būs attīstījusies arī uzlādes tehnoloģija un infrastruktūra, kura faktiski neeksistē pat elektromobiļu kārajā Parīzē.#
Atpakaļ sliedēs
Parīzes motoršovs notiek ik pēc diviem gadiem, mijoties ar izmēros lielāku, taču vienādi ietekmīgu izstādi Vācijas biznesa pilsētā Frankfurtē. 2008. gadā recesijas dēļ noskaņojums Francijas galvaspilsētā bija visai nospiests un dažas markas izstādē vispār nepiedalījās. Šogad pasaules vai vismaz Eiropas autodzīve, šķiet, atgriezusies vecajās sliedēs - lielo kompāniju pārstāvji apmierināti smaida, atradies spēks un līdzekļi iespaidīgiem konceptauto, bez kuriem lielās izstādes būtu nepilnīgas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.