Savukārt automašīnas īpašnieka SIA _Stiga AR_ valdes locekle Anna Ramoliņa uz _Dienas_ jautājumu, kā uzņēmums rīkosies, ja tam pieprasīs kompensācijas, atbildēja: «Vai tik nebūs otrādi? Mūsu vadītājs ir visu darījis atbilstoši likuma prasībām.» E. Ālers arī atzina, ka vilciens neesot bijis apdrošināts, bet A. Ramoliņa teica, ka automašīnai bijusi obligātā civiltiesiskā apdrošināšana (OCTA), bet ne KASKO, un uzņēmums savus zaudējumus segšot no iekšējiem resursiem.
Kaut gan sākotnēji izskanēja, ka autovadītājs vienkārši pametis savu mašīnu uz sliedēm, A. Ramoliņa Dienai skaidroja, ka uzņēmumam piederošā auto šoferis pirms sadursmes jau bija apturējis kādu citu vilciena sastāvu, kas tuvojies notikuma vietai no Ķeguma puses, un lūdzis tā vadītāju pa rāciju ziņot par avārijas situāciju. Viņš, ģērbies atstarojošajā jakā un biksēs, pēc tam arī devies no Rīgas puses braucošā vilciena virzienā, turklāt automašīnai bijušas ieslēgtas bākugunis, tādēļ A. Ramoliņa ir neizpratnē, kā, «ja vispār kāds tur skatījās, varēja auto nepamanīt».
No Rīgas puses braucošā pasažieru vilciena ātrums bijis 90 kilometru stundā, un tā vadītājs nav laikus ieraudzījis uz sliedēm stāvošo auto, jo tobrīd vēl bijis tumšs, LNT raidījumā 900 sekundes skaidroja PV pārstāvis Andrejs Filipovs. Cietušo negadījumā nav - E. Ālers norādīja, ka veiksmīgas sagadīšanās pēc vilcienā bijis maz pasažieru, bet vilciena vadošajā vagonā, visticamāk, neesot bijis neviens. Cietis nav arī vilciena mašīnists. E. Ālers arī atzina, ka, kaut gan sākotnēji šķitis, ka «ir pavisam slikti», iespējams, cietušo vilciena sastāvu vēl būs iespējams izremontēt.
Par negadījuma apstākļiem policija šobrīd sīkākas ziņas nesniedz, jo izmeklēšana turpinās. Ne auto vadītājs, ne vilciena mašīnists neesot bijuši alkohola reibumā, teica Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes pārstāvis Toms Sadovskis. Viņš arī pagaidām neapstiprināja iepriekš izskanējušo, ka automašīnai sabojājies sajūgs un tādēļ tā iestrēgusi uz sliedēm. Tomēr A. Ramoliņa pieļāva, ka, visticamāk, pie vainas bijusi auto ātrumkārba.