Runāt par tendencēm, apskatot tikai plānoto nosaukumu sarakstu ikmēneša repertuāra lodziņos, būtu pārsteidzīgi, jo lielākoties jau tomēr teātra seju nosaka, kā, nevis ko iestudē. Kaut vai Dž. Dž. Džilindžera ķeršanās pie diviem maģistrāliem klasikas darbiem ar teorētiski radniecīgu ievirzi - Pūt, vējiņi! Liepājā un Romeo un Džuljeta Dailē -, visticamāk, nozīmēs divas pilnīgi atšķirīgas izrādes. Spriežot pēc izsludinātajām sezonas pirmajām pirmizrādēm, DT, NT un LT potenciālo kases piepildīšanas problēmu grasās risināt ar pārbaudītiem izklaidējošiem/muzikāliem/tautiskiem paņēmieniem, mazos spēles laukumus atstājot psiholoģiskām mežģīnēm un estētiskiem eksperimentiem (izņemot LT, kuram visi meklējumi jāpielāgo lielajai skatuvei); savukārt JRT un VDT repertuāra politiku konceptuāli nosaka štata un pieaicināto režisoru - Hermaņa, Ķimeles, Krodera, Meikšāna, Deiča, Šmita, Vaivara - individuālās ieceres. Kaut veiksmes garantiju nav, lokālpatriotiski priecē pamanāmā latviešu autoru, gan mirušo, gan dzīvo, klātbūtne visu teātru plānos.
Bez nosaukuma
Līga Ulberte, teātra kritiķe, www.kroders.lv galvenā
redaktore
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.