Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Bez nosaukuma

Darbošanās vienatnē - normāli Līdz pirmajam ražojumam paiet gadi Zīmola veidošana - kā Rubika kubs Andris Rubīns

Radošās aģentūras DDB izpilddirektors

Tas ir pilnīgi normāli, ka uzņēmējs savas darbības sākumposmā visu dara pats. Bēdīgākais mīnuss, esot vienam, gan ir milzīgais laika patēriņš, piņķerējoties gar dažādiem relatīviem sīkumiem. Tā var novārtā palikt globāli svarīgākas lietas vai arī var nākties dažus darbus pamest pusratā, jo pēkšņi kur citur gadās ugunsgrēks. Tomēr, ja sāk no nulles, iziet cauri visiem posmiem un šā visa procesa laikā apēd pudu sāls, rodas laba izpratne par to, kā lietas notiek un darbojas. Pēc tam kad ir piesaistīts investors vai citādā veidā iegūti līdzekļi attīstībai, ir jau izveidojusies pieredze un ir skaidras prioritātes.

Otrs ceļš - meklēt domubiedrus, kas tic idejai un ir ar mieru līdz brīdim, kad tā nesīs augļus, ēst plikus makaronus. Toms Ērenpreiss

Velosipēdu ražotnes Erenpreiss Original dibinātājs

Runājot par ražošanu, mums pagāja septiņi gadi no idejas līdz pirmā mūsu ražotā velosipēda prezentācijai. Trīs gadi no tiem - konkrētu modeļu prototipu izstrādei. Tā ir mūsu lielā mācība - ir jāiemācās globālā tirgus noteikumi. Ir jāprot izvērtēt, kuras sastāvdaļas ražot uz vietas, kuras pasūtīt pēc pašu rasējumiem citiem piegādātājiem un kurām detaļām izvēlēties gatavus standarta risinājumus.

Būtiski, man šķiet, nepiedāvāt kompromisus, bet tiekties uz izcilību, ilgtspēju. Un to nevar sasniegt, ražojot lielu produkcijas sortimentu.

Tajā pašā laikā arī cenai ir jābūt interesantai, jo neviens nemaksās Ls 1500 par velosipēdu tikai tāpēc, ka tas ir 100% ražots Latvijā. Inese Apse-Apsīte

Zīmolvede, zīmolu ligzda MATKA

Jauns uzņēmums ir kā Rubika kubs, kurš jāmēģina pareizi iegrozīt, lai starts būtu pēc iespējas rezultatīvāks. Neviena daļa nav svarīgāka, ne arī īsti iespējams uz tās rēķina ekonomēt. Mūsu uzņēmējiem bieži šķiet, ka pamatā ir dzelži, tehnoloģijas, kvalitāte, bet vērtīgākais ir tieši unikāla uzrunas forma, kas aizķer pircēju.

Jaunajam uzņēmējam jāspēj novērtēt gan savs potenciāls, gan personīgie un biznesa mērķi, jāsaprot, kas notiek mājās un pasaulē. Ko jūt cilvēki, kā mainās paradumi un vērtības. Kas jauns zinātnē. Kad izvilkts vēstījums, var ķerties klāt «pakošanai» - nosaukumam, vērtībām, dizainam, iepakojumam. Vēl jaunā pasaule prasa real life experience - īstuma pieredzi -, tāpēc zīmols gribot negribot jāveido, ieliekot arī pašam sevi. Tas darbojas visās nozarēs.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?