Neesmu iecerējis mainīt profesiju, tomēr pienācis laiks izvēlēties attīstībai nepieciešamos virzības katalizatorus, jaunas enerģijas avotus,» saka fotogrāfs un pedagogs Raimo Lielbriedis, kura rokraksts pazīstams ar stila tīrību un izkoptu melnbalto estētiku. Attēlā - Raimonds Lielbriedis. _Luvra._
Raimo Lielbrieža Melnbaltā pietura
Žurnāls Karogs nr. 3
Arvja Kolmaņa saruna ar Pēteri Dragunu, kurš atdzejojis vagantu lirikas paraugus no viduslaiku manuskripta Carmina Burana. Uldis Bērziņš pašlaik latvisko spāņu epu Dziesma par manu Sidu, žurnālā - fragmenti. Literatūrzinātnieks Ilgonis Bērsonis dalās retā atklājumā - pirmoreiz publicētas Zentas Mauriņas vēstules nezināmai personai. Māris Salējs apcerē Uldis Bērziņš un «krājuma kļūdas» izpētījis dzejnieka pirmā krājuma smago iznākšanas ceļu. Intervija ar zviedru prozistu Pēru Ulovu Enkvistu un aktuālās recenzijas.
Sekojam Aināra Rubiķa žestam
Ainārs Rubiķis, kurš šoziem spoži triumfēja starptautiskajā Gustava Mālera diriģentu konkursā Bambergā, diriģēs abos Gidona Krēmera festivālos - vispirms Kremerata Baltica atklāšanas un noslēguma koncertos Siguldā (Baltajā flīģelī 2.VII, 4.VII) un Rīgā (Lielajā ģildē 5.VII), pirmatskaņojot G. Pelēča un K. Pētersona jaundarbus un kopā ar Katju Skanavi interpretējot F. Šopēna Otro klavierkoncertu, bet pēc tam arī 29. kamermūzikas festivālā Lokenhauzā (no 8. līdz 18. jūlijam), to apvienojot ar G. Mālera biennāli Bambergā, kur ar Bambergas simfonisko orķestri atskaņos G. Mālera Dziesmu par zemi.