«Agrāk busiem pietika ar diviem trim izmēriem, tagad to ir daudz vairāk,» atzīst Mārtiņš Grīnbergs.
Tirgotāji šo problēmu risina ar kāda populāra un izdevīga modeļa tiražēšanu, piemēram, Latakko tas ir GT Radial Maxmiler ar virzienveida protektoru un skaidri saskatāmām ziemas riepas pazīmēm. «Šī tipa riepu pircēji ir ļoti konservatīvi. Ja riepas apmierina viņu vajadzī būtiska atšķirība no personiskā autotransporta lietotājiem, kuri drīzāk lūkojas pēc kaut kā jauna.»
Kolēģim piekrīt arī Pēteris Priede no Atlas Motors, kā piemēru norādot General Tire Eurovan Winter, kas parādījies plauktos tikai šogad.
Riepas protektors izskatās, kā izgudrots 90. gadu beigās, taču tirgotājs tikai noplāta rokas - riepai ir sniega rakšanai un sliktiem ceļiem piemērots protektors, tā izstrādāta speciāli Ziemeļvalstīm, turklāt ir radžojama.
Ar to arī pietiek. Tas gan nenozīmē, ka C kategorijas jeb komercauto riepām vispār nekas nemainās. Atlas Motors šogad dažos izmēros sāk piedāvāt pilnīgi jaunas furgonu riepas Uniroyal Snow Max 2, kas apvieno Ziemeļvalstu apstākļiem piemērotas ziemas riepas un augsta noskrējiena īpašības. 5