Tajā patiešām skanēšot tikai jaunā programma Uguns, kurā vienīgā pazīstamā dziesma būšot kopā ar Paulu Ķieti iedziedātā Maldugunis. «Atšķirībā no citiem maniem koncertiem, kuros es parasti publiku nemoku un nepārbaudu tās izturību ar agrāk nedzirdētiem skaņdarbiem, šī būs tā reize, kad spēlēsim tikai jaunradi,» apņēmības pilns saka Igo un atklāj, ka «uz bis» tomēr izpildīšot arī dažus zināmākus gabalus, bet arī tie būšot par uguns tēmu.
Uz skatuves kāps Igo senie līdzgaitnieki Vilnis Krieviņš (bungas), Egons Kronbergs (ģitāra) un Mārtiņš Burkevics (basģitāra), dziedās Ieva Kerēvica un Zane Biķe, taustiņinstrumentus spēlēs Juris Kristons un jauno dziesmu autors Jānis Strazds. «Pieaicināju viņu, jo mums jau bija izveidojusies veiksmīga sadarbība - duetā ar Andri Ērgli dziedātā dziesma Spēle. Pēc tam kopīgiem spēkiem radījām dziesmu Ieelpots, kas kļuva par vadmotīvu tāda paša nosaukuma albumam, ar kura programmu nospēlējām vairāk nekā četrdesmit koncertu Latvijas pilīs un muižās, tāpēc nolēmām kopā ķerties arī pie uguns tēmas.»
Jānis Strazds ir jauno dziesmu mūzikas autors, tekstus raksta pats Igo. Milzīgu darbu Ugunī esot ieguldījuši arī saksofonists Zintis Žvarts, perkusionists Andžejs Grauds un pieci etnomūziķi, kuri spēlēs stabules, kokles, akordeonu, dūdas, varganu. «Mēs sintezēsim - spēlēsim brīžiem ļoti roķīgu mūziku ar ģitārām un sintezatoriem, un mani pašu ļoti iedvesmo, kā tas negaidīti aiziet uz tādu dziļi etnisku sajūtu. Tas viss piestāv tēmai, jo uguns ir mainīga un kustīga. Tā mūs uztur pie dzīvības, un arī mēs to uzturam. Un tur ir tik daudz nianšu, kas cilvēka dzīvē ir saistītas ar uguni. Savās dziesmās esmu apskatījis cilvēka attiecības ar uguni gan visai dramatiskos brīžos, kad tā ir postoša, gan arī jaukos dzīves mirkļos, kad uguns silda, kad dziedam pie ugunskura. Skaidrs, ka esmu tikai pieskāries šai tēmai, jo tā ir neizsmeļama - pagriezienu un skata punktu ir tik daudz!»
Pēc programmas pirmatskaņojuma Igo kopā ar mūziķiem jau ar skatuves un neskaitāmu mēģinājumu pieredzi dosies studijā, lai deviņas jaunās dziesmas ierakstītu. «Šādu ceļu es izvēlējos speciāli, jo parasti mūziķi vispirms ieraksta albumu un pēc tam to spēlē koncertos, bet bieži vien tikai kādā piektajā vai sestajā koncertā tu saproti, kā tā dziesma ir jāspēlē.»