Db pie kuģniecības ēkas novēroja, ka žogs izveidots teju ap visu ēku. Žoga licēji, jautāti, vai tas saistīts ar būvniecības darbiem, atbildēja noliedzoši, bet nezināja teikt, uz cik ilgu laiku žogs uzlikts. Kuģniecības valdes pārstāvis Ģirts Apsītis atzina, ka nezina, kādā nolūkā žogs uzlikts, un teicās informāciju sniegt šodien.
Ventspils nafta (VN) nepiekrīt Latvijas kuģniecības valdes lēmumam pārcelt šodien paredzēto Kuģniecības akcionāru sapulci un plāno to noturēt, aicinot piedalīties arī valdības pārstāvjus, lai kopīgi risinātu LK vadības izmaksu samazināšanas un uzņēmuma efektīvas un uz biznesu orientētas darbības jautājumus. VN jau iepriekš ziņojusi, ka pēdējo triju gadu laikā LK padome izmaksājusi sabiedrībai piecus miljonus latu.
VN uzsver, ka Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras bažas par savas lomas zaudēšanu LK vadībā, kuras paudis labklājības ministrs Uldis Augulis (ZZS), ir nepamatotas, jo VN neplāno atbalstīt LK padomes locekļu skaita samazināšanu vai arī grozījumu veikšanu uzņēmuma statūtos. Tomēr VN uzskata, ka ir nepieciešams būtiski samazināt LK vadības izmaksas. VN padome kalpojot par labu piemēru izmaksu optimizācijai, jo tās 11 locekļi par savu darbu padomē algu nesaņem. VN ir pārliecināta, ka efektīva LK padome 12 cilvēku sastāvā bez jebkādām izmaksām ir pareizais biznesa modelis nākotnē. U. Augulis bija paudis bažas, ka, mainot LK statūtus, Latvijas valstij vairs nebūtu iespēju realizēt savas privatizācijas noteikumos un līgumā nostiprinātās tiesības LK pārvaldē. Valstij arī nebūs iespējams novērst VSAA rīcībā esošo 10% LK akciju vērtības samazināšanos, toties šādā gadījumā nedalītu vietu vairākumu minētajā padomē «ļaunprātīgi iegūtu» viens akcionārs - VN.
Kuģniecība izsūtījusi paziņojumu, kurā atgādina, ka 2010. gada 8. oktobrī iepriekš plānotā Latvijas kuģniecības ārkārtas akcionāru sapulce nenotiek, jo ir pārcelta uz 2010. gada 17. decembri un brīdina par iespējamām provokācijām un acīmredzamiem mēģinājumiem noturēt pretlikumīgu viltus sapulci.