Interesanti, ka gluži pretēja tendence ir cīsiņu un sardeļu pārdošanā, kas pagatavoti no vistas gaļas un ir diētiskāki un lētāki. Vistas gaļas cīsiņi šogad pirkti par 43% vairāk nekā pērn, un kopējā cīsiņu un sardeļu pārdošanas apjomā gada laikā to īpatsvars pieaudzis no 16 līdz 23%.»
Latvijas Tirgotāju asociācijas nominācija - Latvijas Gada prece -, kuru piešķir visvairāk pirktajiem produktiem Latvijā, vairākas reizes piešķirta gaļas produktam Rakveres cīsiņi. «Rakveres cīsiņi ir populārākais uzņēmuma Rīgas miesnieks produkts. Saskaņā ar tirgus izpētes kompānijas Nielsen datiem visi Rīgas miesnieka Rakveres cīsiņu veidi (trīs dažāda svara iepakojumi un sveramie cīsiņi) pēc pārdošanas apjoma ierindojušies starp 20 Latvijā populārākajiem cīsiņu produktiem. Rakveres cīsiņu kopējā tirgus daļa ir aptuveni 23%. Rakveres cīsiņi 700 g iepakojumā ir absolūts tirgus līderis ar gandrīz 12% tirgus daļu, kaut arī Rakveres cīsiņu cena ir augstāka nekā vidējā cena tirgū,» Dienai stāsta uzņēmuma Rīgas miesnieks mārketinga direktore Juliāna Juškeviča.
«Lai salīdzinātu patērētāju iepirkšanās paradumus Rimi veikalos, izvēloties dažādas desas, apskatījām pārdošanas informāciju par vārītajām desām, salami un pusžāvētajām desām, cīsiņiem, sardelēm un cepamdesiņām 2010. gadā no maija līdz jūlijam un šogad šādā pašā laika periodā. Vērtējot šo plašo produktu kategoriju kopumā, jāteic, ka pieprasījums pēc desām šogad ir mazliet mazāks nekā pirms gada iepriekš minētajos mēnešos,» norādīja Rimi Latvija pārstāve Dace Valnere.