Rallijreidos nekad iepriekš nav startējis automobilis, kura riteņus griezīs tikai elektriskā strāva. Saukāns uzsver, ka, cītīgi strādājot, arī šķietami nesasniedzami mērķi ir pa spēkam. «Zināmā mērā mēs atgriežamies Dakaras rallijā kā pionieri. Ceram, ka arī finišā būsim pirmie,» uz ambiciozajiem mērķiem norādīja Saukāns.
Inženieris un izgudrotājs Andris Dambis precizēja, ka latvieši pretendēs uz pirmo vietu alternatīvo degvielu klases ieskaitē. Svarīgi būšot saglabāt vietu rallija ieskaitē, jo ļoti garos ātrumposmos elektropiedziņas mašīnai nebūs viegli iekļauties kontrollaikā. Uz OSCar eO neattieksies kādi speciāli noteikumi, un tā brauks pēc tādiem pašiem noteikumiem kā iekšdedzes dzinēju mašīnām.
Komanda Latvijā uzbūvēs elektropiedziņas mašīnu OSCar eO, kurai jauda vidēji būs trīsreiz lielāka nekā vidusmēra ielas automašīnai, un vairāk nekā trīs tonnas smagajam spēkratam pie katras ass būs savs elektromotors. Ieceri atbalstījuši Dakaras organizatori. Tehniskais ģenerālsponsors būs Ķīnas akumulatoru ražotājs Winston Battery.
Dakaras rallijreida dalībniekiem nākamgad būs jāveic vairāk nekā 9000 kilometru Argentīnas, Čīles un Peru teritorijā. Starts būs 1. janvārī Argentīnā, bet pēc Andu atzara šķērsošanas sacensības turpināsies Čīlē un Peru, kur maršruts būs tuksnesī. Limā finišs paredzēts 15. janvārī.